جاباما
۲۹۲۱۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عکس: نینجاها در همایش اصولگرایان!

سومین همایش اصولگرایان به مناسبت بزرگداشت شیخ نمر با حضور نوجوانان دختر و پسر رزمی‌کار ورزش نین‌جتسو(نینجا) در ورزشگاه شهیدشیرودی برگزار شد.

خبرگزاری ایلنا: سومین همایش اصولگرایان به مناسبت بزرگداشت شیخ نمر با حضور نوجوانان دختر و پسر رزمی‌کار ورزش نین‌جتسو(نینجا) در ورزشگاه شهیدشیرودی برگزار شد.

درحالی سومین همایش ائتلاف اصولگرایان به مناسبت بزرگداشت شیخ نمر در ورزشگاه سرپوشیده شهیدافراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد که حواشی جالب توجهی رقم خورد.

ائتلاف اصولگرایان در حاشیه برگزاری دومین همایش خود درحالی که درصد قابل‌توجهی از حضار سالن شهید افراسیابی را نوجوانان و نونهالان رزمی‌کار ورزش نین‌جتسو (نینجا) به خود اختصاص داده‌بودند، نینجاهای پسر حاضر درسالن به بهانه برگزاری یک همایش ورزشی به سالن آورده‌شده‌بودند و نینجاهای دختر نیز به گفته مربی‌شان برای حضور در مراسم بزرگداشت شیخ نمر به سالن افراسیابی آمده‌اند.

عکس: نینجاها در همایش اصولگرایان!

فریبا فرجی‌پور مربی و مسئول ورزشکاران دختر باشگاه رزمی نین‌جتسو (نینجا) در این رابطه گفت: امروز باتوجه به این‌که در این سالن تمرین می‌کنیم، برای برگزاری مراسم بزرگداشت شیخ نمر همه ورزشکاران را به سالن آوردیم و برای همایش اصولگرایان به اینجا نیامدیم.

در این میان، درحالی که مربی بانوان ورزشکار برگزاری شیخ نمر را دلیل حضور دخترهای ورزشکار زیرنظرش در همایش امروز اصولگرایان عنوان کرد، ورزشکاران پسر نین‌جتسو (نینجا) با تاکید بر این‌که اگر می‌دانستند قرار است چه اتفاقی بیافتد، به سالن نمی‌آمدند گفتند: از ما خواسته شد برای حضور در یک همایش ورزشی با لباس کامل نین‌جتسو (نینجا) به ورزشگاه شهید شیرودی بیاییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج