۲۹۲۸۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تفكيک جنسيتی مجريان به "روز از نو" ضربه زد

تعدد مجريان و شلوغي در برنامه، ريتم تند و همچنين طرح تفكيك جنسيتي مجريان زن و مرد از جمله عواملي بود كه موجب ضربه زدن به «روز از نو» شد.

خبرگزاری ایسنا: يكي از تهيه‌كنندگان برنامه‌ي صبحگاهي «روز از نو» دلايل ادامه‌دار نشدن اين برنامه را اينگونه برشمرد: تعدد مجريان و شلوغي در برنامه، ريتم تند و همچنين طرح تفكيك جنسيتي مجريان زن و مرد از جمله عواملي بود كه موجب ضربه زدن به «روز از نو» شد.

پيام ابراهيم‌پور گفت: برنامه «روز از نو» به گونه‌اي بود كه مجريان زيادي در آن حضور داشتند كه اين مساله باب ميل بسياري از سلايق مخاطبان واقع نمي‌شد. همچنين ريتم تند برنامه و حضور ميهمانان زياد در آن موجب مي‌شد گاهي مخاطب آن را نپسندد و در آخر هم اجراي طرح تفكيك جنسيتي مجريان زن و مرد موجب شد تا برنامه با فرمت جديدتري به روي آنتن برود، در نهايت اين سه عامل موجب ضربه زدن به «روز از نو» شدند.

وي خاطرنشان كرد: برنامه «روز از نو» به تهيه‌كنندگي من و حامد جوادزاده، حدود شش ماه به روي آنتن رفت و اين مدت زمان براي فرم جديد خوب بود. خيلي هم بد نيست كه برنامه‌ي ما قطع شود و به جاي آن سري جديد با عوامل جديد جايگزين شوند؛ هر چند كه مي‌توانست اين برنامه با همان فرمت سابق ادامه داشته باشد.

او در عين حال گفت: همه عوامل برنامه «روز از نو» ـ پنج‌شنبه دو هفته گذشته ـ قبل از فرارسيدن ماه مبارك رمضان از بينندگان خداحافظي كردند؛ چرا كه اين برنامه قرار است بعد از عيد فطر با يك تهيه‌كننده و عوامل جديد به روي آنتن شبكه دو سيما برود.

ابراهيم‌پور ادامه داد: حدود سه سال است كه برنامه «روز از نو» با همين عنوان به روي آنتن رفته و از اين پس هم قرار است با اين عنوان روي آنتن باشد. ما در كل با همه عوامل خودمان خداحافظي كرديم ولي احتمال دارد برخي از مجريان پيشين «روز از نو» با سري جديد اين برنامه همكاري داشته باشند.

تهيه‌كننده سابق برنامه «روز از نو» در ادامه گفت‌وگوي خود احساس مسرت و خوشحالي كرد از اينكه «روز از نو» در اوج جمع شد و اينگونه بيان كرد: گله‌اي ندارم از اينكه روز از نوي ما به پايان رسيد بلكه خوشحالم از اينكه اين برنامه در اوج جمع و تمام شد و به پيسي نخورديم و اين بار بر عكس بسياري از دفعات كه تهيه‌كننده از قطع برنامه‌اش ناراحت مي‌شد اين اتفاق نيفتاد چرا كه برنامه كاملا در اوج بود.

وي اضافه كرد: يكي از دغدغه‌هاي همه تهيه‌كنندگان اين است كه برنامه‌اش در اوج جمع شود، درباره «روز از نو» هم ناراحت نيستم چرا كه ماه رمضان بهانه‌اي شد تا اين برنامه در اوج جمع شود و با فرمت سري جديد به روي آنتن برود.

ابراهيم‌پور در پايان گفت: هميشه يكي از شعارهاي ما در راستاي برنامه‌هاي تلويزيوني اين است كه اگر برنامه‌اي در اوج جمع شود خيلي بهتر است از اينكه به پپيسي بخورد و قطع شود و اين جاي خوشحالي و اميدواري دارد كه «روز از نو» از جمله برنامه‌هاي اوج گرفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباسقلى اللهيار زاده

      اخه چه خبره ٢٠٠ مجرى همه تو حر ف هم ميپرن گويش درست هم كه ندارن بارها ديدم كه حرف ر. رو. ل. تلفظ ميكنن ميگيد نه دقت كنيد. رطب ميگن لوطب .شما يك مجرى بزارين كافيه .

    • مهسا

      70 درصد مجری ها صدا وسیما اضافه هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج