جاباما
۲۹۲۹۰۰
۷۰ نظر
۵۰۰۵
۷۰ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقام آتشین تاوان آزار و اذیت دختر ۷ ساله

با ادعاهای مادر نگران مبنی بر اینکه پسر ۳۷ ساله‌اش به نام مهدی گم شده است، پلیس شهرری به تجسس‌های ویژه‌ای برای پرده برداشتن از سرنوشت وی دست زد.

روزنامه ایران: با ادعاهای مادر نگران مبنی بر اینکه پسر ۳۷ ساله‌اش به نام مهدی گم شده است، پلیس شهرری به تجسس‌های ویژه‌ای برای پرده برداشتن از سرنوشت وی دست زد.

این مادر آشفته وقتی پیش روی بازپرس پرونده ایستاد، گفت: پسرم مغازه وسایل تزئینات تولد و جشن‌های عروسی دارد. روز گذشته او به خانه آمد و خودروی برادرش را امانت گرفت و با عجله بیرون رفت و دیگر برنگشت هر چه چشم به راه ماندیم به خانه نیامد.

وی افزود: هر دقیقه دل نگرانی‌مان بیشتر می‌شد، چندین بار به موبایلش زنگ زدم وقتی دیدم از دسترس خارج است، دلواپس شدم تا اینکه موبایلش خاموش شد. ابتدا احتمال دادم به خانه دوستانش رفته باشد. وقتی پرس‌وجو کردم دیدم کسی از پسرم خبر ندارد. حالا چند شبانه روز است از گم شدن مهدی می‌گذرد. نگران هستم که گرفتار سرنوشت بدی شده باشد.

با ادعاهای این مادر، تیمی از کارآگاهان پلیس مأموریت یافتند تا تحقیقاتی را برای پیدا کردن مرد گمشده آغاز کنند. تیم پلیسی در جریان بررسی‌ها پی برد که مهدی در روز ناپدید شدن به مغازه تعویض روغنی دوستش رضا رفته است و همین سرنخ کافی بود تا رضا تحت بازجویی قرار گیرد. این مرد خیلی زود در بازجویی‌ها اعتراف کرد که برادرش محمد دست به قتل مهدی زده است. با اعترافات رضا، خیلی زود برادرش بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

محمد در بازجویی‌ها پرده از راز جنایت آتشین خود برداشت و گفت: راننده هستم و بار سبزیجات به شهرستان‌ها می‌برم. یک روز وقتی از شهرمان به خانه آمدم، نشستم تا چای بخورم، دختر ۷ ساله‌ام به من گفت بابا اگر موضوعی را برایت بگویم ناراحت نمی‌شوی؟ از آنجا که من رابطه صمیمی با بچه‌هایم دارم، گفتم نه بگو. ناگهان دخترم ماجرای تلخ باورنکردنی‌ای را برایم تعریف کرد، همان لحظه شوکه شدم به او گفتم این موضوع را به کسی نگفتی؟! که در جواب گفت فقط مامان می‌داند!

آنجا بود که همسرم را صدا زدم و گفتم که چه اتفاق ناگواری برای دختر کوچولویم رخ داده است.
خیلی عصبی بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. با توجه به اینکه چند روزی به تولد دخترم باقی نمانده بود، بدون اینکه موضوع را به برادرم رضا بگویم از وی خواستم که به دوستش مهدی زنگ بزند و به بهانه آوردن وسایل تزئینات جشن تولد وی را به مغازه تعویض روغنی‌اش دعوت کند.
لحظه‌شماری می‌کردم چرا که در تنگنا قرار گرفته بودم آن روز رسید و مهدی آمد.

از آنجا که باید کار بنایی انجام می‌دادیم برادرم می‌خواست به دنبال بنا برود که مهدی خودرویش را به او داد و رضا رفت. من و مهدی در مغازه تعویض روغنی تنها ماندیم او را به زیرزمین تعویض روغنی دعوت کردم. وقتی از پله‌ها در حال پایین رفتن بودیم به وی گفتم که چرا کودک آزاری کرده است.
ناگهان او برگشت و یک سیلی محکم به صورتم زد. او را از روی پله‌ها به پایین هل دادم. با هم گلاویز شدیم. وی به جای عذرخواهی به ناسزاگویی پرداخت و حرف‌های دخترم را تأیید کرد.

همان لحظه به او داروی مسموم دادم و با دستهایم گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد.

از مغازه برادرم بیرون آمدم. 45 دقیقه بعد رضا آمد، پرسید مهدی کجاست؟! که خودرو را به او تحویل بدهم که به او گفتم مهدی به خانه رفت. برادرم حرفم را باور کرد با هم به خانه رفتیم. نیمه‌های شب بود که به رضا گفتم مهدی را به قتل رسانده‌ام. آنجا بود که رضا خواست داد و بیداد کند که با دست جلوی دهانش را گرفتم و گفتم که چه اتفاق تلخی برای دختر کوچولویم افتاده است، اگر کسی بفهمد آبرویمان می‌رود. او نیز به ناچار سکوت کرد. با کمک برادرم جسد مهدی را داخل صندوق عقب خودرویش گذاشتم و خودم به تنهایی آن را به قلعه گبر شهرری بردم و با ریختن بنزین روی خودرو، جسد را به آتش کشیدم و تنها گوشی قربانی را برداشتم و آن را نیز در یکی از کوچه پس‌کوچه‌های تهران به زمین انداختم. باور کنید برادرم از قتل بی‌خبر بود و نمی‌دانست.

بنابر این، صبح دیروز این دو برادر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه، مادر قربانی تقاضای قصاص کرد. محمد وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون رفت، گفت: روز 29 شهریورماه بود که برای انتقامجویی، این مرد کودک‌آزار را کشتم و پشیمان نیستم. برادرم در جنایت هیچ نقشی نداشت. برادر قاتل نیز گفت: باور کنید من هرگز دستم به خون کسی آلوده نشده است. تنها وقتی فهمیدم که چه اتفاق ناگواری برای برادرزاده‌ام رخ داده است چیزی در مورد قتل مهدی نگفتم و سکوت کردم. بنابر این گزارش، بزودی در این زمینه حکم صادر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رجب

      درود بر شرفت مرد بزرگ.من اگر جات بودم زنده زنده میسوزوندمش

      پاسخ ها

      • محمد

        باید به این پدر و عموی با شرف افتخار هم کرد

      • کر بختیاری

        باید این پدر باغیرت را بدون قید و شرط و خیلی سریع آزاد کند تا به التیام روح و روان خانواده و بویژه اون دختر معصوم بپردازد.

    • بدون نام

      به اون مادرش بگید به جای اینکه نگران گم شدن شازده ات باشی مثله آدم تربیتش میکردی که به بچه ی 7 ساله تعرض نکنه - آدم ِ کثیف - این مادرهای خانه دار که نه شغل دارن و نه کار خاصی ،اگه دیگه بچه هم نمیتونن تربیت کنن پس دقیقا فایده شون چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا نوشته خانه دار بوده؟ الکی حرف میزنی

      • ایرانی

        منفی روبه خاطر توهینت به مادران خانه دارزحمتکش دادم خانه داری سخت ترین وسنگین ترین شغل دنیاست حالامهم نیست شماشغل حسابش بکنی یانکنی!

      • مهدی

        اره خوب واقعا خانه داری سخت ترین وسنگین ترین کاردنیاست فقط مشکل کاراینه که اگه شما فقط یه روز مشاغل خیلی معمولی که بعضی اقایون دارن روتجربه کنی تااخرعمرت میری خانه داری تاحالا توسرمای زیرصفرازساعت 8شب تا8 صبح خیابون جاروکردی که مسئول شیفت بگه اگه خوابت ببره توکوچه یاخیابان ازسرمامیمیری تاحالا توگرمای 68 درجه عسلویه 6ساعت روداربست کارکردی طرف میشینه میگه خانه داری سخته بله سخته اماپنجاه سال پیش نه الان ظرفشویی لباسشویی جاروبرقی مایکروو میشه بفرمایین زدن دکمه ظرفشویی سخته یاکشیدن دسته جاروبرقی روزمین یاسفارش دادن غذا از بیرون ادم خوبه قبل ازحرف زدن یانوشتن یه مطلب فقط یه دقیقه فکرکنه

      • امید

        شکی نیست خانه داری یکی از وظایف بسیار سنگین خانمهاست . ! مطمئنا ایشان حس مادری رو درک کردن، کاش یک لحظه خودشو بجای مادر اون دختره بذاره و ببینه اون چی میکشه؟ پسرش یک جنایت بزرگ با عمل شنیع مرتکب شده و امیدوارم که هرگز به قصاص فکر نکند چون فرزندش هرگز نه در این دنیا و نه در اون دنیا روحش آرمش نخواهد داشت. او گرفتار عذاب الهی شد.!

      • سمیـه

        برای اونهایی که فکر میکنن زن هم لزوما باید تو جامعه باشه خیلی متاسفم که هیچ چیز از روح پاک و لطیف زن نمیدونن و دوست دارن از زن یه گرگ بسازن در کنار مردان در جامعه .........خانه داری سخت ترین وسنگین ترین شغل دنیاست حالامهم نیست شماشغل حسابش بکنی یانکنی!

    • محمد

      حقش بود بهتر آفرین بر پدر با غیرت خوب کردی

    • جواد

      دروود بر غیرتت
      جون یک کفتاری رو گرفتی که لیاقت زنده ماندن نداشت

    • امید

      به نظرم کار درستی کرده! چطور یک جوان به خودش اجازه میدهد به یک دختربچه 7ساله تجاوز کند. ؟ چیزی جز مرگ نمیتواند پاسخ عمل ننگینش باشد. دم این پدر گرم که به خاط دفاع از ناموسش آینده خودش رو به خطر انداخت. درود بر شرفش!

    • بدون نام

      دمش گرم مردونگی کرد

    • بدون نام

      حقش بود سگ مرد کثافت جنازشم تو قبرستون و رو به قبله دفن نکنن سگ نجسو.

    • بدون نام

      ناز شصتت. به درک واصلش کردی. اما حیف که قانون نمیتونه کاری برای جلوگیری ازقصاصت بکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمایندگان باید قانون رو عوض کنن باید به این مرد مدال غیرت داد

    • بدون نام

      ناز شصتت. به درک واصلش کردی. اما حیف که قانون نمیتونه کاری برای جلوگیری ازقصاصت بکنه

    • علیی

      مستحق مرگ بوده

    • موسوب

      خوب کاری کردی آفرین

    • بدون نام

      شاید منم بودم همین کارو میکردم

    • بدون نام

      اقا از کجا معلوم.ک یارو راست بگه

    • mustafa

      اقا باید تبصره یه چیزی بذارن،خوب کاری کرده،حقش بود،دمت گرم داداش،باید اول تیکه تیکش میکردی،بعد میدادی سگا میخوردنش،،من اگه جای قاضی بودم،حتمی ازادش میکردم

    • عباس

      حقش بود دمت گرم مرد باغیرت

    • بدون نام

      من تعجب می کنم که چه فرصتی بدست اومده که این یارو با دختره تنها بوده؟ مادرهای عزیز لطفا شش دنگ حواستون به بچه هاتون باشه٬ بخدا بد دور و رمونه ای شده.

    • حسین از تبریز

      کار درستی کردی

    • بدون نام

      باید بوسه زد بر دستان پاک این مرد

    • سعید

      لطفا نظرات مردم را در اختیار قضات قرار دهید

    • بدون نام

      اگر ازش شکایت می کرد به اعدام محکوم می شد حالا باید برن در خونه ی خدا نیامرز برای رضایت ،نباید خودش مجری میشد به هر حال همه چیز دست خداست.

    • علی

      اگر کودک آزاری ثابت شود باید به این پدر هدیه هم داد

    • نا شناس

      عجب روزگاری شده اخه شرفت کجارفته جوان واقعا که هزاران لعنت خدا برچنین ادمهای وحشی مرگ حقش بوده ودرود براین پدرعزیزکه ازحیثییش دفاع کرده و درقضاوت این پدرنبایدسخت گیری کرد اینچنین جوانهای کثیفو خیانتکارراباید بطرز فجیح کشت چراکه بوئی ازادمیت نبرده اند زنده باد پدردختربیگناه

    • بدون نام

      آیا تجاوز برای عزیزآنی ثابت شده که قضاوت می کنید

    • بدون نام

      مادرهای محترم یه نگاهی به کامنتها بندازید و اگه پسر دارید حواستونو برا تربیتش جمع کنید که مثل این کلی نفرین و فحش و آه پشت سر خودتون و گل پسراتون نباشه -همش به دختراتون پیله نکنید -ولله پسر هم تربیت میخواد منتها زنهای ایرونی پسر بزرگ کردن بلد نیستن .

    • ستاره

      مادر دختر و مادر پسر جانی در این بین چه نقشی دارند چرا مراقب دخترش نبود؟

    • غیرت

      حاضرم دستات رو ببوسم سگ کشش کردی این مرد هوسران رو

    • بدون نام

      افرين بر اين پدر با غيرت خدا يار نگهدار تو باشه

    • بدون نام

      حیف که خفش کرد...بهتر بود مثله میشد

    • user

      فکر نمی کنم هیچ پدری بتونه در برابر همچین اتفاقی خودش رو کنترل کنه
      پدری یعنی همین
      کاش قاضی این موضوع رو در نظر بگیره و برای لحظه ای خودش رو جای این پدر قرار بده
      درود به شرف تمام پدر هایی که تکیه گاه خانواده هستند .
      آقای قاضی نباید یک خانواده رو بی تکیه گاه کنی

    • Mrk

      افرین بر تو. تو دادگاه الهی هیچ مجازاتی نمیشی چون تو وجودت یه چیزی به اسم غیرت وجود داره و از دید خدا پنهون نیست

    • حسين

      من هميشه مخالف اعدام بودم ،بجز بچه ازارى،،تجاوز و مواد مخدر صنعتى دادگاه قبل ازهر چيز بايد تحقيق كنه كه ايا بچه ازراى درست بوده يا نه و اگه متاسفانه اتفاق افتاده باشه، دادگاه بايد اين پدر رو بدليل حمايت از خانوده اش كه وظيفه شرعى و قانونى هر پدرى هست، ازاد كنه و اگر ثابت نشد، طبق روال عادى بايد انجام وظيفه كنه،
      يك چيزى كه از خودم سوال مى كنم ابنه كه ما چگونه ميتونيم بعد جلو سوء استفاده از اين مسئله رو بگيريم!
      ولى مطمن باشين اگه من جاى اين پدر بودم، به احتمال خيلي خيلي زياد همين كار رو مى كردم. خدايا خودت اين گلها را مى افرينى و خودت هم از اين گلهاى معصوم در مقابل اين گرگ صفتها محافظت كن.
      در. رابطه با مادر اين مقتول،. اگر ايشون يك انسان هستن و دنبال ديه نيستن( چون مغازه هم به اين مادره ميرسه، احتمالاً چند ميليارد) بايد اين پدر رو نتنها عفو كنند بلكه از ايشان و خانواده اش عذرخواهى كنن و مقدارى از پول اين مغازه رو خرج اين گل پر پر شده بكنند تا با كمك روانشناس بتوتند تا مقدارى از اين خاطره تلخ رو فراموش كنه. خدايا به خودت قسم خسته شدم از اينهمه موجودات كثيف.

    • امیر

      آفرین به جای هل دادن تکه تگه می کردی می فرستادی مادرش

    • بدون نام

      جنایت فجیعی که این از خدا بی خبر کثیف مرتکب شد آینده و روح و روان یه کودک معصوم رو نابود کرد
      مستحق بدترین مرگ بود خدا لعنتش کنه

    • بدون نام

      حقش بوده، ولی حیف که تو این اجتماع دختر کوچولوت، حامی عزیزش رو از دست میده.کاش تا حد مرگ میزدیش ولی نمی کشتیش.شکایت میکردی.

    • بدون نام

      احسنت بر این تعصب وغیرت .انشا الله این تعصبات وغیرتهای ایرانی بجوش بیاد وبروز وظهور پیدا کنه وجلوی بی حجابی وکج حجابی را بگیره

    • زهرا

      آخه تو سن 37 سالگی تو خونه پدر و مادرش بوده
      وقتی موقعیت ازدواج داشته و ازدواج نکرده همین می شه دیگه.
      برای همین است که در روایات آمده که باید شرایط برای ازدواج دختران و پسران در سن کم ایجاد شود تا به گناه آلوده نشوند.

    • سحر

      مرد گنده از خودش خجالت نکشیده به دختر7 ساله تجاوز کرده بعدش تعجب میکنم چرا مادر دختر شکایت نکرده همون روز؟؟ حالا دختر باید تا اخر عمرش هم درد تجاوز تحمل کنه هم درد پدرش بیچاره دلم واسش میسوزه چقدر ادم میتونه بد و پست فطرت باشه که با زندگی یک بچه بازی کنه

    • علی از خلخال

      درود بر پدربودنت اگر ثابت شود کودک آزاری درست بوده باید به دستات بوسه زد

    • عباس

      احسنت بر اين پدر

    • علي

      به جاي صدور حكم بايد دستان اين مرد با غيرت را ببوسند چون يك خوك وحشي را به درك واصل كرده

    • omid

      ناگهان او برگشت و یک سیلی محکم به صورتم زد. او را از روی پله‌ها به پایین هل دادم. با هم گلاویز شدیم. وی به جای عذرخواهی به ناسزاگویی پرداخت و حرف‌های دخترم را تأیید کرد.

      همان لحظه به او داروی مسموم دادم و با دستهایم گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد.
      سوال اینجاست که وسط درگیری چطوری بهش داروی مسموم داده؟؟؟و وسط درگیری چطوری حرفای دخترک رو تایید کرده؟؟؟
      ما هم افتادیم به جون کسی که دستش از دنیا کوتاه شده .همه هم تایید میکنند که باید شدیدتر کشته میشد.قانون را برای چی گذاشتن پس؟در همچین مواردی قانون خودش به سختی برخورد میکنه اگه واقعا حقیقت داشته باشه.پس کار درست اینه که سپرده بشه به قانون.

    • بدون نام

      دفاع از ناموس واجب حقش بود

    • بدون نام

      بیچاره پدر ومادر چه گناهی کردن......... الان یا باید دیه بده یا باید اعدامش کنن!

    • امیر

      100% کارش دزست بوده آفرین به این پدر

    • لیلا

      فعلا هیچ چیزی قطعی نیست
      ولی فکر نمیکنی ک مادر پسر گناهی نداره
      منم یه مادرم
      نمیدونم الان پسرم در محل کار داره چکار میکنه
      ربطی هم به تربیتش نداره
      ولی سزای تجاوز مرگه فقط مرگ

    • مریم

      افرین بر غیرت این پدر ولی برای من جای سواله که مادر این بچه که از موضوع خبر داشته چراا حرفی نزده

      پاسخ ها

      • user

        خب اینکه مسلمه چون می ترسیده پدر بچه اش نتونه تحمل کنه و بره اون شخص رو بکشه و خودش به زندان و احیانا اعدام بشه همین اتفاقی که الان افتاده

    • برغمدی

      سه ساله داغ بابامون مارو داغون کرده زورگیری وقتل یه بیگناه هنوز که هنوزه گیر و دار دادگاهیم واون سگ پست زنده است

    • کاربر

      ا با افکار مردسالارانه ارزش زن بودن رو پایین نمیاوردن الان این همه جرم و جنایت وجود نداشت. چون همه مادرها انسانهای با عزت نفسی بودن که انسانهای بزرگ تحویل جامعه میدادن نه مجرم و تبهکار. کسی که زیر دست یه مادر نمونه بزرگ بشه حتی در سخت ترین شرایط هم انسان شریف و مفیدی برای جامعه خواهد بود و وقتی همه مادرها نمونه باشن اون جامعه از همه جهت پیشرفت میکنه. اشکال اینجاست که بچه من و شما باید تاوان این رفتار زشت شما رو بدن نه شما.

    • بدون نام

      خدا بهتر میدونه چه اتفاقی افتاده. اون ادم که فوت شده نیست از خودش دفاع کنه. باید منتظر موند ببینیم پلیس و قاضی به چه نتیجه ای میرسن.

    • یک ایرانی

      بابا مرد بود...

    • بدون نام

      هنوز اصل ماجرا مشخص نیست . قضاوت کردن سخت است.اینها گفته این پدر است و خدا میداند و این پدر و اون مقتول . و خواهشا خودتان جای قانون ننشینید. اگر قرار باشه هرکس خودش دست به این اعمال بزنه که دیگه .....
      اگر این درست باشه مرگ حقش بوده ولی حالا این پدر هم از نظر قانون قاتل به حساب میاد گرچه جامعه حق را به او بدهد.

    • فرهاد

      اگرازراه قانونی اقدام میکردخیلی بهتربود.چون اگرهرکسی خودش بخواهدانتقام بگیردسنگ روی سنگ نمی ماندتعرض به بچه اون هم کودک جرم سنگین دارد

    • ساره

      خانه داری سنگین نرین و سخت ترین شغل دنیاس؟؟؟؟ چرا میخندونین آدمو:)))))))))
      البته خب درسته ،فشار دادن دکمه ی ماشین لباسشویی،فشار دادن دکمه ی ماشین ظرفشویی،فشار دادن دکمه ی مایکروفر،فشار دادن دکمه ی جاروبرقی،فشار دادن دکمه ی چرخ گوشت.....خداییش کلی دکمه باید فشار بدید. سخته دیگه:)))))

      پاسخ ها

      • user

        خوش بحال شما که همه کاراتو با فشار دادن دکمه انجام میدی معلومه هنوز مسئولیت زندگی نیفتاده گردنت و وابسطه با مامان هستی ولی از همین الان یاد بگیر انقد سطحی نگری خوب نیست

    • احسان ملایری

      اولاً هر چقدم در مورد درگیری تناقض وجود داشته باشه کشتنش حق بوده
      دوماً اون مادری که تقاضای قصاص کرده فکر کنه به دختر ۷ساله خودش تجاوز شده بیم باز همین نظرو داره
      انصاف کجاست!!!!

    • اشکان تورک

      قبلش نقره داغش میکرد خلاصه هرجور زجر میداد بازم کم بود ادم اینا را میشنوه خونش بجوش میاد

    • بدون نام

      افرین به غیرتت

    • ايراني

      خدااون روح پليدش رالعنت كند.درودبرپدربا غيرت دختر7ساله.

    • بدون نام

      اگراجازه میدا قانون درمورداون نامردکودک ازارقضاوت میکردبهتربود

    • بدون نام

      ای کاش اون عوضی را مثل سگ زجر کش میکردی مردددددددد

    • بدون نام

      حالا باز خدا رو شکر که بچه این جنایت رو به والدینش گزارش داده و اگر نه ممکن بود اون حیون پست فطرت بار ها به اون طفل معصوم تعرض میکرد کسی متوجه نمیشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج