جاباما
۲۹۳۵۷۸
۵ نظر
۵۷۰۸
۵ نظر
۵۷۰۸
پ

مردان مجرد هالیوودی!

در این مطلب مروری داریم بر معروف‌ترین بازیگران مرد هالیوود که با‌وجود آنکه دهه‌های زیادی از عمرشان را پشت‌سر می‌گذارند تا امروز مجرد مانده‌اند.

مجله سیب سبز: در جهان بازیگران و هنرمندان زیادی هستند که با‌توجه به آنکه بارها و بارها در نقش همسر، مادر و پدر ظاهر شده‌اند، اما خود تجربه واقعی از همسر بودن، مادر بودن یا پدر بودن را تجربه نکرده‌اند. بازیگرانی که به هزاران دلیل مختلف، خود‌خواسته یا به جبر شرایط و موقعیتی که در آن قرار گرفتند، نتوانستند ازدواج کرده و همسر دلخواه‌شان را پیدا کنند. پیدا کردن این افراد در میان بازیگران و چهره‌های سرشناس خارجی که زندگی خصوصی‌شان به لطف پاپاراتزی‌ها همیشه روی جلد مجلات است، کار چندان سختی نیست.

در این مطلب مروری داریم بر معروف‌ترین بازیگران مرد هالیوود که با‌وجود آنکه دهه‌های زیادی از عمرشان را پشت‌سر می‌گذارند تا امروز مجرد مانده‌اند. البته، در میان آنها افرادی هم هستند که هنوز امیدوارند بتوانند زن زندگی‌شان را پیدا کنند و سرانجام عاقبت به‌خیر شوند.

بردلی کوپر - Bradley Cooper

مردان مجرد هالیوودی!

این بازیگر آمریکایی که با فیلم اخاذی آمریکایی در سال۲۰۱۳ توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد در سال۲۰۰۷ با جنیفر اسپوزیتو ازدواج کرد اما خیلی زود این دو از هم جدا شدند. او بعد از این ازدواج و طلاق زودهنگام، یکی، دو نامزدی دیگر را هم تجربه کرد اما نتوانست هیچ یک از آنها را به سرانجام برساند.


جان کیوزک - John Cusack

مردان مجرد هالیوودی!

این بازیگر و نویسنده آمریکایی نیز یکی دیگر از مجردان هالیوود است. او بر این باور است که اگر تا امروز توانسته بدون ازدواج دوام بیاورد از این به بعد هم می‌تواند به زندگی ادامه دهد. او خودش را غرق کار کرده و به‌نظر می‌رسد به این زودی‌ها تن به ازدواج نمی‌دهد.


آل پاچینو - Al Pachino

مردان مجرد هالیوودی!

آل پاچینو، بازیگر و کارگردان هالیوودی ‌یکی از افرادی است که با‌وجود آنکه از مرز ۷۰‌سالگی گذشته اما همچنان اصرار دارد مجرد بماند. او در دوران کودکی شاهد جدایی پدر و مادرش از هم بود و خیلی زود در دوران نوجوانی به سوگ مادرش نشست. او خاطرات زیادی از خانواده‌اش به یاد ندارد و بیشتر خاطراتش به دوران مدرسه و بازی با همکلاسی‌هایش در آن دوران بازمی‌گردد. این بازیگر معتقد است با این تصمیمی که گرفته خیلی راحت از یکسری از تشریفات و خرج و مخارج زندگی خراب‌کن راحت شده است.


لئوناردو دی کاپریو - Leonardo DiCaprio

مردان مجرد هالیوودی!

این بازیگر که به‌خاطر بازی در فیلم‌های تایتانیک و دارودسته نیویورکی‌ها بسیار معروف شد از‌جمله بازیگرانی است که هنوز مجرد مانده است. او این روزها در آستانه ۴۰‌سالگی به‌سر می‌برد اما هنوز نتوانسته همسر دلخواهش را پیدا کند. او تا امروز تجربه نامزدی با ژیزل بوندشن مدل برزیلی و تونی گارن مدل آلمانی را داشت اما نتوانست این رابطه‌ها را به‌سرانجام برساند تا امروز از او به‌عنوان یک مرد متاهل یاد کنیم. خبرهای بسیاری درباره او مطرح است که دی کاپریو علاقه ای به سرانجام رساندن هیچ رابطه‌ای را ندارد.


جیک گیلنهال - Jake Gyllenhaal

مردان مجرد هالیوودی!

یکی دیگر از مردان سخت‌پسندی که تا امروز مجرد مانده، جیک گیلنهال است. این بازیگر ۳۵ساله تا امروز در نقش‌های متنوعی ظاهر شده و به‌خاطر بازی در نقش جک تویست در فیلم کوهستان بروکبک نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. اما همه اینها باعث نشده که او دست از مشکل‌پسندی بردارد و همسری را برای خود انتخاب کند. گیلنهال در سال۲۰۱۰ با تیلور سوئیفت نامزد کرد و زمزمه‌های خبر ازدواج این دو پخش شد اما مدتی کوتاه بعد از انتشار این خبر آنها در اوایل سال۲۰۱۱ اعلام کردند که نامزدی خود را به‌هم زده‌اند.


انریکه ایگلسیاس - Enrique Iglesias

مردان مجرد هالیوودی!

این خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی هم یکی دیگر از افرادی است که مجرد مانده. البته بسیاری از منتقدان دلیل تجرد او را روحیات خاص او می‌دانند و معتقدند فردی با مختصات رفتاری انریکه نمی‌تواند به این راحتی‌ها کسی را برای ازدواج انتخاب کند. از طرفی به نظر دور از ذهن می‌رسد که زنی بتواند روحیات و سرگشتگی‌های این مرد ۴۰‌ساله را که مانند یک پسر ۲۸‌ساله زندگی می‌کند، تحمل کند.


هیو گرانت - Hugh Grant

مردان مجرد هالیوودی!

این بازیگر انگلیسی که جایزه گلدن‌گلوب و بفتا را در کارنامه‌اش دارد همواره در نقش مردان متاهل یا پدری مهربان در فیلم‌های مختلف ظاهر شده است. اما او هنوز نتوانسته برای زندگی شخصی‌اش تصمیم بگیرد و همچنان بر سر دوراهی قرار دارد. وی سابقه یک نامزدی نافرجام را دارد و هنوز هم وقتی از این رابطه صحبت می‌کند اخم‌هایش در‌هم فرو می‌رود.


آدریان برودی - Adrian Brody

مردان مجرد هالیوودی!

این بازیگر که به‌خاطر فیلم پیانیست در سال۲۰۰۲ جایزه اسکار را دریافت کرد نیز یکی از مجردهای هالیوود است که هنوز نتوانسته همسر مورد‌علاقه‌اش را پیدا کند. سرسختی که او در انتخاب فیلمنامه دارد برای انتخاب همسر سختگیر است. این بازیگر که از مرز ۴۰سالگی گذشته امیدوار است به‌زودی فردی را برای ازدواج انتخاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      انریکه 15 ساله با یکیه از نطر خودش ازدواج کرده بچه دار میخوان شن به دوست دخترش میگه همسرم تو مصاحبش گفته اگر ما ازدواج نکردیم از عشقم کم نشده به انا و نن عشقو تو یه تیکه کاغذ نمیبینم

    • امیر

      اینا مجرد یا متاهل بودنشون چه فرقی داره ؟

    • امیر

      دم الپاچینو گرم

    • بدون نام

      مجرد چيه بابا. اينا زن هم نداشته باشند، دوست دختر كه دارند. منم اگر مثل اينا و با فرهنگ اينا زندگي ميكردم، تن به ازدواج نميدادم. هر سايتي ميري، همه دارند راجع به ازدواج حرف ميزنند

    • zayn girl^^

      اهم اهم کسایه دیگه ای هم هستن که مجردن مسه هری استایلز . لیام پین . زین مالیک . لویی تاملینسون و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج