۲۹۳۹۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پدر نیمار سران بارسلونا را تهدید کرد

پدر و مدیر برنامه های ستاره برزیلی بارسلونا سران باشگاه را تهدید کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، نیمار، ستاره برزیلی آبی‌اناری ها روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. این بازیکن برزیلی روز گذشته در دادگاه حاضر شد تا پاسخگوی اتهامات وارد شده درباره فرار مالیاتی باشد.

نیمار به همراه پدرش که مدیر برنامه های او به شمار می آید، در جلسه یک ساعت و نیمه دادگاه خوسه دی لاماتا حضور یافت تا به شک و شبهه هایی که در این زمینه وجود دارند پاسخ دهند.

هرچند ستاره برزیلی بارسلونا بعد از این جلسه‌ای که برگزار شد حاضر به حرف زدن نشد اما پدر او با رسانه ها صحبت کرد و درباره چرایی تمدید نکردن قرارداد پسرش با بارسلونا و همچنین پیشنهاد رئال مادرید سخن به میان آورد.

مدیر برنامه های نیمار ابتدا درباره این سوال که چرا پسرش تاکنون قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است به صحبت پرداخت و گفت: تا زمانی که چنین مشکلاتی حل نشود، نمی توانیم به موضوع تمدید قرارداد فکر کنیم. ابتدا باید این مشکلات مالیاتی حل شود، بعد از آن به دنبال تمدید کردن قرارداد باشیم. بسیار ناراحت هستیم که نمی توانیم کاری در این زمینه انجام دهیم.

او ادامه داد: نیمار و من هیچ‌گونه اشتباه و گناهی نداشتیم و نباید این‌گونه مجازات شویم. همه تلاش خود را به کار گرفتم تا پسرم در تیمی که آرزوی حضور در آن را داشت،‌ بازی کند. او به من گفت که تنها می خواهد به بارسلونا برود و من هم زمینه را برای چنین انتقالی مهیا کرد.

نیمار در سال ۲۰۱۳ رسما به بارسلونا پیوست و تا سال ۲۰۱۷ با این تیم قرارداد دارد. او در فصل جاری بازی های درخشانی را برای آبی اناری ها به نمایش گذاشته و از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. با این حال هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و شایعات زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسد.

رسانه های اسپانیایی در این چند روز اخیر نوشتند سران باشگاه رئال مادرید مذاکرات خود را با نیمار شروع کردند و حاضر هستند برای جذب این بازیکن برزیلی ۱۹۰ میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد او است را پرداخت کنند.

پدر نیمار در واکنش به این پیشنهاد رئال مادرید گفت: همه آنچه که در خبرها آمده دروغ است. رئال هیچ پیشنهادی به ما نداده و مذاکراتی در این زمینه نداشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج