جاباما
۲۹۴۶۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

علی لهراسبی المپیکی شد!

قطعه المپیک به خوانندگی علی لهراسبی و آهنگسازی حسین قربانپور با تنظیم من آماده پخش شده و از تلویزیون و از شبکه های مختلف آن برای افتخارآفرینی های ایرانی ها در این دوره از المپیک پخش خواهد شد.

علی لهراسبی المپیکی شد!

تماشا: اکبری، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی از انتشار قطعه ای به مناسبت المپیک خبر داد و گفت: «مراحل تولید این قطعه به پایان رسیده و از رسانه ملی پخش خواهد شد.»

شهاب اکبری در گفت و گو با موسیقی ما ضمن بیان این مطلب ادامه داد: «قطعه المپیک به خوانندگی علی لهراسبی و آهنگسازی حسین قربانپور با تنظیم من آماده پخش شده و از تلویزیون و از شبکه های مختلف آن برای افتخارآفرینی های ایرانی ها در این دوره از المپیک پخش خواهد شد. ترانه این قطعه را عبدالجبار کاکایی و حسین قربانپور به صورت مشترک سروده اند و من تنظیم متفاوتی را روی آن انجام داده ام. این قطعه به سفارش شرکت ایرانسل برای المپیک ساخته شده و در صورت هر افتخارآفرینی ورزشکاران حاضر در المپیک پخش می شود.»

علی لهراسبی المپیکی شد!

این تنظیم کننده در ادامه گفت: «تیتراژ سریال «خداحافظ بچه» را نیز با صدای علی لهراسبی در حال پخش داریم که همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۳ سیما در حال پخش است.»

اکبری در خصوص آلبوم «حباب» محسن یگانه که در آن به عنوان تنظیم کننده حضور دارد، گفت: «این آلبوم مراحل پایانی خود را طی کرده و بعد از ایام مبارک ماه رمضان منتشر و پخش خواهد شد. در این آلبوم من به تنظیم ۴ قطعه پرداخته ام. این آلبوم مراحل قانونی و روال طبیعی خود را طی می کند و تاخیری در انتشار آن نیست.»

تنظیم کننده آهنگ های محسن چاوشی در ادامه خاطرنشان کرد: «آلبوم «سیزده» با صدای محسن چاوشی هم با ۸ تنظیم من آماده انتشار است که با توجه به قولی که به ما داده شده، به امید خدا تا پایان تابستان وارد بازار موسیقی خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كيبورد

      صورت دوده اى البوم دودكش كي مياد بيرون.

    • ooo

      felan k hame tu olampik daran hazf mishan!!! vali omidvaram movafagh bashan...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج