۲۹۴۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعلام حمایت قاره سیاه از شیخ سلمان

کنفدراسیون فوتبال آفریقا که بیشترین تعداد عضو را دارد، حمایت کامل خود از شیخ سلمان بحرینی در انتخابات ریاست فیفا را رسما اعلام کرد. این انتخابات قرار است که در ماه فوریه برگزار شود تا جانشین بلاتر انتخاب شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه الوطن قطر، شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از شانس‌های اصلی برنده شدن در انتخابات ریاست فیفا و جانشینی سپ بلاتر است.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا در جلسه‌ای که با ۵۴ عضو خود تشکیل داد اعلام کرد که در انتخابات ریاست فیفا به شیخ سلمان رای خواهد داد و این نشان می دهد که این شیخ بحرینی از شانس زیادی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا برخوردار است.

سوکیتو باتل، نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا گفت: تصمیم گرفته‌ایم که حمایت کامل خود را از شیخ سلمان در انتخابات ریاست فیفا اعلام کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا ۵۴ عضو دارد که این بالاترین تعداد عضو در بین قاره‌های جهان در فوتبال است تا جایی که یک عضو از قاره اروپا هم بیشتر دارد.

انتخابات ریاست فیفا ۲۶ فوریه در زوریخ برگزار می شود. شاهزاده علی بن حسین اردنی و شیخ سلمان بحرینی دو نماینده از قاره آسیا هستند که در این انتخابات شرکت کرده‌اند اما شانس شیخ سلمان با توجه به حمایت کنفدراسیون فوتبال آفریقا بیشتر از دیگر گزینه‌هاست. به احتمال خیلی زیاد رقابت نهایی بین او و اینفانتینو است و در نهایت یکی از این دو نفر به عنوان رئیس فیفا انتخاب خواهد شد تا به امپراطوری بلاتر پایان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج