۲۹۴۷۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

والدس: قدردان فن‌خال هستم

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد سرمربی هلندی این تیم را مورد تمجید قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: ویکتور والدس پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری از منچستریونایتد جدا شد و به استاندارد لیژ بلژیک پیوست. این دروازه‌بان اسپانیایی که در زمستان ۲۰۱۵ با قرادادی ۱۸ ماهه از بارسلونا به شیاطین سرخ پیوست، از زمانی که دستور لوئیز فن‌خال برای بازی در تیم زیر ۲۱ سال منچستریونایتد را قبول نکرد، مورد غضب این مربی هلندی قرار گرفت و حتی یک دقیقه هم درون دروازه شیاطین سرخ قرار نگرفت.

والدس ۳۴ ساله در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در تمجید از سرمربی کنونی منچستریونایتد گفت: فن‌خال مرا وقتی ۲۰ ساله بودم، کشف کرد. پس از پایان دوران مصدومیتم هم او بود که از من خواست به منچستریونایتد ملحق شوم و به همین خاطر باید قدردان او باشم. با این حال وقتی متوجه شدم که شانس بازی کردن در استاندارد لیژ را دارم، از انتخاب این تیم برای ادامه دوران حرفه‌ای‌ام تردید نکردم. من دو گزینه پیش روی خود داشتم که یکی این بود که در منچستریونایتد بمانم و بازی نکنم یا اینکه به اینجا بیایم و از بازی کردن لذت ببرم. واقعاً پیشنهاد جدی دیگری نداشتم.

وی در ادامه عنوان کرد: تصمیم برای پیوستن به استاندارد لیژ را در عرض چهار روز گرفتم و حتی فرصت این را نداشتم که با مروان فلینی صحبت کنم و از او در مورد بلژیک و استاندارد لیژ اطلاعاتی بگیرم. می‌خواستم بار دیگر بازی کنم، چون هدفم این است که تا ۴۰ سالگی به بازی کردن ادامه دهم. اینکه بعد از پایان دوران حضور قرضی‌ام در استاندارد لیژ در این تیم خواهم ماند یا خیر، باید بگویم من به روز زندگی می‌کنم و در حال حاضر دو هدف دارم: قهرمانی در لیگ و فتح جام حذفی بلژیک.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج