۲۹۴۷۲۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

برقراری فوق‌ العاده ویژه برای فرهنگیان

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای برقراری فوق‌العاده ویژه پرسنل آموزش و پرورش در ماه پایانی سال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای برقراری فوق‌العاده ویژه پرسنل آموزش و پرورش در ماه پایانی سال خبر داد.

سیدحسن حسینی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات امسال آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی معلمان بود، اظهار کرد: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش موفق شدیم احکام معلمان را از ابتدای مهرماه صادر کنیم و همانطور که بارها اعلام شد، به طور میانگین ۳۰۰ هزار تومان به حقوق معلمان افزوده شده و حدود ۸۰۰ هزار نفر مشمول این طرح شدند.

وی ادامه داد: این یک اقدام مثبت در آموزش و پرورش بود. یکی دیگر از موضوعات مهمی که دنبال کردیم، برگزاری آزمون استخدامی برای ۵۰۰۰ نفر بود.

وی با بیان اینکه آزمون آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌های اجرایی تفاوت‌هایی دارد گفت: این موضوع کار را کمی سخت می‌کند. ما برای ۵۶ شغل متفاوت در سراسر کشور این آزمون را برگزار کردیم و نزدیک به ۲۶۰۰ شغل -محل مختلف داشتیم. از سوی دیگر در ۱۳ استان صرفا بومی‌گزینی منطقه‌ای انجام شد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که به طور جد به دنبال آن هستیم اجرایی کردن بند دال ماده ۶۸ است گفت: اگر بتوانیم موافقت سازمان مدیریت را بگیریم می‌توانیم این بند را برای ستاد حوزه آموزش و پرورش اجرایی کنیم.

حسینی ادامه داد: بند دال ماده ۶۸ فوق‌العاده ویژه است که دولت بخشنامه کرده و باید برای ۲۵ درصد مشاغل‌مان که به تصویب شورای توسعه می‌رسد آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون تعاملاتی داشته‌ایم و مشاغل‌مان را به تصویب رسانده و منتظریم که به ما ابلاغ کنند، گفت: رتبه‌بندی معلمان صرفا برای معلمان اجرا شد و برای پرسنل آموزش و پرورش نیز فوق‌العاده ویژه اجرا می‌شود و میزان افزایش حقوق پرسنل بستگی به حقوق ثابت آنها دارد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون گفته شده به ۲۵ درصد مشاغل، فوق‌العاده ویژه تا سقف ۵۰ درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر اضافه شود، عنوان کرد: در مصوبه دولت فوق‌العاده ویژه تا ۳۰ درصد تعیین شده که اگر سازمان مدیریت آن را به ما ابلاغ کند، برای پرسنل آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد و البته میزان این فوق‌العاده در افراد متفاوت است و شخصی که سابقه کاری بیشتری داشته باشد، مشمول افزایش بیشتری خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: تصور می‌کنم یک ماه آخر سال این مصوبه اجرایی شود و تلاش ما هم بر همین امر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمعي از فرهنگيان

      جناب آقاي حسيني با سلام و احترام
      چرا احكام معلماني كه سابقه 24 سال را تمام كرده اند و مستحق دريافت رتبه عالي هستند را صادر نمي فرماييد. ما منتظر هستيم .

    • بدون نام

      مگه این نیروهای خدماتی ادم نیستن که هیچ افزایش حقوق به انها تعلق نمیگیرد اقای فانی یه فکری به حال نیروهای خدماتی هم باشید چرا هیچ حرفی ازنیروهای خدماتی نیست وچرارتبه بندی ویا فوق العاده به همه فرهنگیان شامل میشه اما اسمی ازنیروهای خدماتی نیست لطفا پیگیری فرماید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج