۲۹۴۷۲۶
۵۰۹۸
۵۰۹۸
پ

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

زمانی که بیشتر کودکان تازه شروع به راه رفتن، حرف زدن و غذاخوردن می کنند، آنها مسائل پیچیده فیزیک و ریاضی حل می کنند و زمانی که دیگر بچه ها مشغول بازی با همسن و سالان و خوش گذرانی در پارک ها هستند، آنها خودشان را برای رفتن به دانشگاه آماده می کنند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: آنها با همه هم سن و سال هایشان فرق می کنند؛ زمانی که بیشتر کودکان تازه شروع به راه رفتن، حرف زدن و غذاخوردن می کنند، آنها مسائل پیچیده فیزیک و ریاضی حل می کنند و زمانی که دیگر بچه ها مشغول بازی با همسن و سالان و خوش گذرانی در پارک ها هستند، آنها خودشان را برای رفتن به دانشگاه آماده می کنند. همین موضوع باعث شده است تا نام آنها به عنوان نوابغی استثنایی برایش همیشه در تاریخ ثبت شود.

۱۰-اکشی ونکاتش

اکشی ونکاتش استعداد خود را در سنین کودکی نشان داد و در سال ۱۹۹۳ وقتی ۱۱ سال داشت اولین مدال المپیاد بین‌المللی خود را کسب کرد، اکشی وقتی به سن ۱۳ سالگی رسید دوره دبیرستان را تمام کرد و به دانشگاه راه یافت و در سال ۱۹۹۷ به عنوان دانشجو نمونه مدرک لیسانس خود را دریافت کرد و بالاخره با تلاش و پشت کار فراوان توانست در سن ۲۰ سالگی مدرک دکترای خود را از دانشگاه پرینستون دریافت کند و بعد از آن در دانشگاه‌های M.I.T و پرینستون شروع به کار کرد.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۹-اریک دیمین

اریک دیمن که متولد کانا دا بود به دلیل شغل پدرش مجبور بود به شمال آمریکا سفر کند او از سن ۹ سالگی علاقه خود را به کامپیوتر و ریاضی نشان داد و در ۱۲ سالگی به دانشگاه راه یافت و پس گذراندن یک دوره سخت توانست قبل از تولد ۲۱ سالگی‌اش مدرک دکتری خود را بگیرد سپس در سال ۲۰۰۱ به عنوان جوانترین استاد تاریخ دانشگاه M.I.T شروع به کار کرد.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۸-چارلز هومر هاسکینس

هاسکینس در سال ۱۹۸۰ زمانی که تنها ۱۹ سال سن داشت مدرک دکترای خود را در رشته تاریخ از دانشگاه جان هاپکینر بالتیمور گفت و بعد از آن کار خود را به عنوان استاد در دانشگاهای ویسکانزین و هاروارد شروع کرد، او یکی از نوابغ دوران خود بود.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۷- جولیت بنی

جولیت در سن ۱۵ سالگی مدرک لیسانس خود را دریافت کرد و بعد از آن در سال ۲۰۱۲ توانست مدرک دکترای خود را در رشته فیزیکولوژی بگیرد او که دوست داشت یک پزشک مهم و معروف شود در نهایت توانست به آرزوی خود برسد. اطرافیان وی بارزترین خصوصیت او را پشت کار و تلاش او می‌دانند.

۶- شایانو

شایانو هنگامی که در مقاطع ابتدایی در حال تحصیل بود معلمان او به این نتیجه رسیدند که سطح علمی او بسیار بالاتر از سطح دیگر دانش‌آموزان است و به این ترتیب او توانست در سن ۹ سالگی به دانشگاه راه یابد و در سال ۲۰۰۹ زمانی که تنها ۱۸ سال سن داشت توانست با مدرک دکترا از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شود. و از همان ۲۱ سالگی در همان دانشگاه شروع به کار کرد.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۵- نوربت وینز

نوربت وینر مدرک لیسانس خود را در سن ۱۴ سالگی در سال ۱۹۰۹ گرفت وی سپس با تغییر رشته در مقاطع بالا توانست در سال ۱۹۱۲ وقتی که تنها ۱۷ سال سن داشت علاوه بر دریافت مدرک دکترای خود از دانشگاه هاروارد جایزه بهترین دانشجوی این دانشگاه را هم کسب کند و بعد از مدتی در ارتش آمریکا مشغول به کار شد.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۴- روت لارنس

روت لارنس یک نوجوان نابغه در زمینه ریاضی بود که در سن ۱۳ سالگی توانست از دانشگاه آکسفورد فارغ التحصیل شود و بعد از آن در سال ۱۹۸۹ وقتی ۱۷ سال سن داشت در دانشگاهای هاروارد و میشیگان مشغول به کار شد و در همان سال هم مدرک دکترای خود را اخذ کرد او اصلی ترین دلیل موفقیت خود را حمایت‌های پدر و مادرش می‌داند.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۳- بالا مورالی آمباتی

چشم پزشک دو ملیتی هندی آمریکایی هنگامی که تنها ۴ سال سن داشت ‌توانست مسائل انتگرال و حساب دیفرانسیل را به راحتی حل کند او در سال ۱۹۹۵ فارغ التحصیل شود و لقب جوانترین پزشک جهان را به خود اختصاص داد و حتی نام او در کتاب گینس ثبت شده است. آمباتی در سن ۲۴ سالگی تحصیلا پزشکی خود را تکمیل کرد.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

۲- گیم یونگ

تصور کنید شخصی در ۳ سالگی مهمان ویژه دانشگاهی باشد و وقتی که هشت ساله شد برای تحقیق به ناسا دعوت شود. باور این موضوع بسیار سخت است اما چنین شخصی وجود دارد. گیم یونگ کره‌ای نابغه‌ای است که شاید دیگر تکرار نشود او مدرک دکترای خود را در سن ۱۵ سالگی گرفت و نام او هم به خاطر داشتن بالاترین سطح آی کیو در کتاب گینس نیز ثبت شده است.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا

گارل ویته

گارل در سال ۱۸۰۰ متولد شد او پسر یک نویسنده بود که بسیار بر روی فرزند خود کار کرد و روش پدر به نظر موفق بوده است. ویته وقتی ۹ ساله بود می‌توانست به ۵ زبان زنده دنیا صحبت کند.

او وقتی ۱۳ ساله بود مدرک دکترای خود را در رشته فلسفه کسب کرد. نام او هم در کتاب گینس به عنوان جوانترین فردی که مدرک دکترا را اخذ کرده ثبت شده است.

کم سن و سال‌ ترین انیشتین‌ های دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج