۲۹۴۸۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روزی که نفت همه دارایی‌ فوتبال ایران است

دیدار نفت ایران و الجیش قطر نخستین رویارویی تیم‌های فو‌تبا‌ل یکی از نمایندگان ایران با یکی از نمایندگان کشورهای عربی پس از "سیاسی بازی" فدراسیون فو‌تبا‌ل عربستان خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: سه‌شنبه نفت ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الجیش قطر برود؛ تیمی که به لحاظ مالی به هیچ عنوان قابل مقایسه با نماینده فو‌تبا‌ل ایران نیست.

الجیش اکنون به لطف هزینه‌های چند ده میلیاردی خود در رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد؛ جایی که حریفان سرسختی حضور دارند، اما نفت ایران به دلیل مشکلات مالی مجبور شد در نیم فصل شش بازیکن خود را به فروش برساند. شرایط مالی باشگاه نفت حکایت از این دارد که وزارت نفت، رویه متفاوتی را در پیش گرفته است.

توجه به این نکته که استقلال و پر‌سپولیس با هزینه‌های میلیاردی خود و با وجود داشتن هو‌اد‌ا‌ران پر تعداد نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و از آن طرف نفت، بدون تماشاگر و با هزینه اندک به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رسیده نشان از این دارد که کادرفنی و بازیکنان این تیم پتانسیل‌ بالایی داشته‌اند، اما در شرایطی که توقع می‌رفت مدیران ارشد نفت با حمایت از این تیم، نماینده ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنند، این اتفاق نیفتاد و کادرفنی نفت مجبور شد در نیم فصل چوب حراج را به بازیکنان این تیم بزند.

البته سیاست کاهش بودجه باشگاه نفت را نمی‌توان به دیدگاه وزیر نفت تعمیم داد، چرا که کسی که سال‌های سال پست وزارت را در یکی از مهم‌تر‌ین وزارتخانه‌های کشور در اختیار گرفته، حتما به اهمیت فو‌تبا‌ل آن هم در ر‌قا‌بت‌های بین‌المللی توجه کافی دارد. شاید سیاست‌های ناموفق مدیریت ورزشی باشگاه، مدیران ارشد نفت را در دادن بودجه بیشتر به باشگاه نفت پشیمان کرده است. دلیل تضعیف مالی باشگاه نفت هر چه که باشد، این وظیفه رسانه‌ها و هواداران فوتبال ایران است که برای بازی روز سه‌شنبه پشت "نفت ایران" در بیایند و مقابل الجیش قطر نفت را تنها نگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج