۲۹۴۸۸۱
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

هوگوباس، خالق یونیفرم‌های نازی

کمپانی هوگوباس در سال ۱۹۲۴ در شهر متسینگن، شهر کوچکی در جنوب اشتوتگارت در کشور آلمان شروع به کار کرد و کارخانه این شرکت همچنان در همانجا پابرجاست.

وب سایت فرصت امروز - هدی رضایی: کمپانی هوگوباس در سال ۱۹۲۴ در شهر متسینگن، شهر کوچکی در جنوب اشتوتگارت در کشور آلمان شروع به کار کرد و کارخانه این شرکت همچنان در همانجا پابرجاست. هوگو باس یک خانه مد و فشن بوده و تخصص آن در زمینه پوشاک مردانه و زنانه است. نام این نهاد از روی موسس و بنیانگذار آن، هوگو باس گرفته شده است. این شرکت درحال حاضر حدود ۶۱۰۲ پایانه فروش در ۱۱۰ کشور دنیا دارد و بیش از ۳۶۴ فروشگاه به همراه ۱۱۰ نمایندگی فروش در تملک آن قرار دارد. محصولات این کمپانی در کشور ما و کشورهای عربی فروش خوب و طرفداران زیادی دارد.

هوگوباس، خالق یونیفرم‌های نازی

تولید محصول در نقاط مختلف دنیا

محصولات این برند در نقاط مختلفی تولید می‌شوند که شامل این مکان‌ها هستند: ازمیر (Izmir) ترکیه که مهم‌ترین خط تولید هوگو در این ناحیه قرار دارد، رادوم (Radom) واقع در لهستان، مورووالی (Morrovalle) در ایتالیا، کلیولند (Cleveland) در ایالات متحده و متزینجن (Metzingen) در آلمان.

خطوط تولید متنوع

دو برند پایه به نام‌های BOSS و HUGO در میان لیبل‌های هگو باس وجود دارد Boss Black: خط تولید پوشاک مردانه این بخش در سال ۱۹۷۰ و خط تولید پوشاک زنانه آن در سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرد. دراین بخش البسه مدرن کلاسیک تولید می‌شود که نسبت به دیگر لیبل‌ها از تنوع و تولید بیشتری برخوردار است.

Boss Orange: خط تولید پوشاک مردانه این بخش در سال ۱۹۹۹ و خط تولید پوشاک زنانه آن در سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرد که البسه تولید شده در این بخش در اصل سبک خاص و عجیبی دارند. این خط تولید در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را دوباره از سرگرفت.

هوگوباس، خالق یونیفرم‌های نازی

Boss Selection: خط تولید پوشاک مردانه این بخش در سال ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. محصولات تولید شده در این بخش به خاطر داشتن طیف مشتریان مسن‌تر و بهره‌گیری از سبک انگلیسی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

Boss Green: خط تولید پوشاک مردانه این بخش در سال ۲۰۰۳ و خط تولید پوشاک زنانه آن در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد. این بخش که سابقا با لیبل Boss Sport شناخته می‌شد فعالیت مجدد خود را در سال ۲۰۰۳ تحت عنوان مجموعه تولیدی البسه اسپورت ازسر گرفت. Hugo : خط تولید پوشاک مردانه این بخش در سال ۱۹۹۳ و خط تولید پوشاک زنانه آن در سال ۱۹۹۸ آغاز به کار کرد. البسه تولید شده در این بخش با سبک مدگرایانه و اروپایی تولید می‌شود و محصولات آن گه گاه خصوصیات مردانه و زنانه را با هم دارند.

همکاری با شرکت‌های بزرگ دنیا

هوگو باس با کمپانی‌ها و شرکت‌های متعددی قرارداد تولید محصولات ثبت شده این شرکت را دارد. این قراردادها شرکت‌ها و کمپانی‌های زیر را شامل می‌شود: قرارداد با سامسونگ برای تولید گوشی‌های تلفن همراه با این برند، قرارداد با کمپانی Procter & Gamble Prestige برای تولید عطر و محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست، قرارداد با Movado برای تولید ساعت و در نهایت قرارداد با Safilo برای تولید عینک و سایر محصولات تزیینی برای صورت.

تولید یونیفرم‌های نازی

هوگو باس زمانی یونیفرم‌های مشکی اعضای نازی را تولید می‌کرد، یونیفرم‌های که حس احترام توأم با ترس را در میان مردم برمی‌انگیختند. این لباس‌ها در کارخانه‌هایی تولید می‌شد که در آن کارگران و اسرای نظامی تحت شرایط غیرانسانی، وادار به کار می‌شدند. این یونیفرم‌ها تاثیر زیادی روی بینندگان می‌گذاشتند، طوری که در فیلم جنگ ستارگان به‌صورت تلویحی به این یونیفرم‌ها اشاره می‌شود.

هوگوباس، خالق یونیفرم‌های نازی

آمار و ارقام سهام شرکت

در سال ۱۹۸۵ سهام شرکت هوگو باس برای نخستین بار در بازار بورس برای فروش عموم گذاشته شد. در سال ۱۹۹۱ گروه نساجی مارزوتو (Marzotto)د۷۵درصد سهام این شرکت به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار را خریداری کرد. در سال ۲۰۰۵ شرکت مارزوتو لیبل‌های مد خود را با یکی از برندهای جدید با نام گروه مد والنتاینو (Valentino) تلفیق کرد. در پی آن این برند نوپا در سال ۲۰۰۷ توسط یک شرکت خصوصی با نام پرمیرا (Permira) خریداری شد. خانواده مارزوتو ۲۲ درصد از سهم این شرکت را هنگام فروش آن به پرمیرا در اختیار داشتند. در سال ۲۰۰۹ بیشترین سهم از فروش این شرکت (۶۸ درصد فروش) از آن لیبل Boss Black این کمپانی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج