۲۹۴۸۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ویسی: تساوی کل جدول را خوشحال می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کسب سه امتیاز در بازی‌های پیش رو می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را تغییر دهد اما کسب تساوی در مسابقه‌ای مثل این دیدار باعث خوشحالی کل جدول می‌شود.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا گفت: اینکه بوییم همه مسابقات پیش رو حساس هستند بحثی تکراری است که امتیاز دیدارهای پیش رو سرنوشت تیم‌ها را به کلی تغییر می‌دهد اما از اینکه بازی به تساوی برسد و هر کس یک امتیاز بگیرد فقط کل تیم‌های جدول خوشحال می‌شود.

وی افزود: شرایط ما و سایپا یکسان است چون هر دو تیم بالای جدول حضور دارند. مطمئنا هر دو تیم می‌خواهند ۳ امتیاز را به دست آورند و مطمئنا یک فوتبال تهاجمی را شاهد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که استقلال خوزستان به یک باره افت کرد گفت: این شرایط شاید برای همه تیم‌های دنیا وجود داشته باشد ما منتظر این روز بودیم. مثلا برای بعضی از تیم‌ها چنین اتفاقاتی در پایان فصل رخ می‌دهد که آن زمان دیگر قابل جبران نیست اما یکی از دلایلی که در تعطیلات تمرکز تیم ما به هم خورد تماس‌های پی‌در پی با بازیکان من بود.

ویسی افزود: متاسفانه در تعطیلات فقط درگیر این بودیم که ذهن بازیکنانمان را درست کنیم چون آنها تا حدودی هوایی شده‌ بودند و فکر می‌کنم به همین علت هم ضربه خوردیم.

وی با تاکید بر اینکه این تیم همچنان می‌تواند خود را جز مدعیان حساب کند گفت: صد درصد چنین شرایطی را تجربه می‌کنیم چون تیم‌هایی که در پایین از جدول حضور دارند الان ادعا می‌کنند که آسیایی می‌شوند پس ما مطمئنا می‌توانیم در بالای جدول بمانیم.

خبرنگاری گفت سه نتیجه اخیر شما باعث شده تا حرف خیلی از کارشناسان مبنی بر افت استقلال خوزستان به واقعیت تبدیل شود و به نظر می‌رسد تیم شماشخصیت قهرمانی و بالانشینی ندارد ویسی پاسخ داد: وقتی تیمی در سه بازی نتیجه نمی‌گیرد و هنوز در همان جای جدول حضور دارد نشان دهنده شخصیت تیم است. شخصیت آمپول نیست که به بازیکنانم تزریق کنم چون آنها خودشان قدر دانستند و تلاش کردند و به اینجا رسیدند. اتفاقا من اعتقاد دارم شخصیت تیمی ما بسیار بالا است و جوانهایی داریم که می‌توانند در هر بازی نتیجه را به ما برگردانند.

وی همچنین در خصوص محروم و یا مصدومان تیمش برای مسابقه فردا گفت: ما محروم ندارم اما دو بازیکن خارجی به نام ادواردو و سیلیته مصدوم هستند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد خسوس گلر تیمش از لحاظ روحی افت کرده و اشتباه او باعث شد این تیم مقابل فولاد شکست بخورد گفت: بازیکنی که یک نیم فصل عملکرد خوبی داشته و اشتباه کمی از او سر زده ممکن است در یک مسابقه اشتباه کند. مثل راننده و خلبانی که دچار اشتباه شود به هر حال در بازی با فولاد، روز استقلال و فرناندو نبود مطمئن باشید از فردا روز خوب تیم ما و خسوس اغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج