جاباما
۲۹۴۹۱۹
۱ نظر
۵۵۱۶
۱ نظر
۵۵۱۶
پ

افزایش تعداد اعضای گروه‌ها در واتس‌اپ

پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به‌تازگی در آپدیت جدید خود محدودیت تعداد کاربران هر گروه را از ۱۰۰ کاربر به ۲۵۶ کاربر یعنی بیش از ۲.۵ برابر افزایش داده است.

وب‌سایت فارنت - علی ارغواندر: پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به‌تازگی در آپدیت جدید خود محدودیت تعداد کاربران هر گروه را از ۱۰۰ کاربر به ۲۵۶ کاربر یعنی بیش از ۲.۵ برابر افزایش داده است. با وجود این‌که در لیست تغییرات واتس‌اپ این موضوع دیده نمی‌شود اما کاربران زیادی این ویژگی جدید را گزارش داده‌اند.
 
افزایش تعداد اعضای گروه‌ها در واتس‌اپ

ظاهراً افزایش سقف کاربران یک گروه در نسخه‌های اندروید و iOS واتس‌اپ اعمال شده اما کاربران ویندوزی و بلک‌بری کماکان به همان صد نفر عضو محدود هستند. وقتی برای اولین بار بخش چت‌ها و گروه‌های واتس‌اپ را باز می‌کنید با پیغامی مبنی بر افزایش ظرفیت گروه به 256 نفر روبرو خواهید شد. روش ساختن گروه هیچ تغییری نکرده و نحوه عملکرد مدیرگروه با اعضا نیز مانند سابق است.
 
افزایش تعداد اعضای گروه‌ها در واتس‌اپ

این حرکت واتس‌اپ درست پس از اعلام عبور تعداد کاربران فعال ماهانه این اپ از مرز یک میلیارد نفر و حذف هزینه اشتراک سالانه یک دلاری این اپ انجام شده است. ظاهراً با فشار بیش از پیش رقبایی مانند تلگرام واتس‌اپ سعی دارد کاربران خود را با ویژگی‌های جدیدش کماکان نگاه دارد. به این ترتیب اگر کاربران به دلیل محدودیت تعداد اعضای گروه به ناچار از سرویس‌های دیگر استفاده می‌کردند می‌توانند مجدداً به این سرویس فیس‌بوکی بازگردند.

از آن‌جایی که فیس‌بوک قصد دارد پای کسب‌وکارهای مختلف را به واتس‌اپ باز کند وجود کاربران بیشتر در این سرویس به نفع آن خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقد بدم میاد وقتی توی نت دنبال یه چیزی میگردم که باید بروز باشه ،میبینم مال چن ماه یا چند سال پیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج