۲۹۴۹۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلوز: نیازی ندارم درباره رونالدو حرف بزنم

مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با کم‌اهمیت جلوه دادن شایعاتی که درباره او و مهاجم پرتغالی رئال مادرید ساخته شده است، تأکید کرد که درباره او چیزی بدی نگفته است.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز در گفت‌و‌گو با رادیو اوندا سروی اسپانیا درباره اتفاقاتی که برای او و کریستیانو رونالدو در مراسم اهدای توپ طلای فیفا در مقر فیفا رخ داد، صحبت کرد. گفته شده که در آن مراسم رونالدو و آلوز با یکدیگر گپ کوتاه و نه‌چندان دوستانه‌ای داشته‌اند که ظاهراً دلیل آن ناراضایتی رونالدو از اظهارات آلوز درباره او در یکی از مصاحبه‌هایش بوده است.

آلوز در این باره گفت: من از دست کریستیانو رونالدو عصبانی نبودم. رسانه‌ها چیزهایی را که من درباره رونالدو گفتم، تحریف کرده بودند. رونالدو فکر کرده بود که من دارم درباره او صحبت می‌کنم در حالی که من نیازی ندارم درباره او حرف بزنم. من هرگز درباره شخصیت رونالدو حرفی نزده‌ام. به من نشان دهید که چه زمان بوده که وقت داشته‌ام درباره او صحبت کنم.

آلوز ادامه داد: من درباره کریستیانو به عنوان یک شخصیت شناخته شده همان‌طور صحبت می‌کنم که درباره نیمار و دلیلش هم این است که آنها چهره‌های شناخته شده‌ای هستند. اشتباه نکنید. من نیازی ندارم که درباره رونالدو حرف بزنم. اتفاقی که افتاد تحریف حرف‌های من توسط رسانه‌ها بود و به همین دلیل رونالدو از دست من عصبانی شد.

دفاع راست برزیلی بارسا درباره اتفاقی که در مراسم اهدای توپ طلا رخ داد هم گفت: در زوریخ من با حسن‌نیت رفتم تا به رونالدو سلام کنم، اما او نمی‌خواست این کار را انجام دهد. او از دست من عصبانی بود، اما این برای من مشکلی نیست. من با خیال راحت و مثل یک نوزاد به خواب رفتم، چون برایم چیزی کم اهمیت‌تر از سلام نکردن رونالدو به من وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رونالدو از من پرسید چرا درباره‌اش صحبت کردم و من به هم به او گفتم که صحبت‌هایم درباره او نبوده است. گفتم که خبرنگاران از من درباره‌اش سؤال کردند و وقتی شما آدم معرفی باشید، درباره‌‌تان صحبت می‌شود. اگر رونالدو شخصیت معروف و شناخته‌ شده‌ای نبود چه دلیل داشت که درباره‌اش حرف بزنم؟ من فقط می‌توانم درباره فوتبال اظهارنظر کنم. امیدوارم که زندگی به کام رونالدو بوده و او از اوضاعش راضی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج