۲۹۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سفره یارانه به اشتباه برای همه پهن شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی یارانه ۱۵ میلیون ثروتمند قطع و به مستمندان اختصاص می یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی یارانه ۱۵ میلیون ثروتمند قطع و به مستمندان اختصاص می یابد.

عباس قائدرحمت پیرامون طرح جدید دولت برای حذف یارانه‌ها گفت: در این طرح آمده که در سال آینده دولت یارانه ۱۵ میلیون یارانه بگیر پردرآمد را حذف کند و طرح مذکور براساس توافق دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اکثر اعضای کمیسیون اجتماعی است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: کلیات بودجه سال ۹۵ در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده و طبق این مصوبه یارانه ۱۵ میلیون نفر از اقشار ثروتمند در سال ۹۵ قطع و به مستمندان اختصاص خواهد یافت.

رحمت با بیان اینکه طبق این طرح ثروتمندان می‌توانند فقرا را انتخاب کنند تصریح کرد: این مبلغ با شناسایی وزارت کار و همچنین مشورت با خود یارانه بگیرانی که یارانه‌شان قطع می‌شود به اقشار آسیب‌پذیر پرداخته خواهد شد.

نماینده درود و ازنا با بیان اینکه این پیشنهاد فعلا در کمیسیون اجتماعی مطرح و تصویب شده است تصریح کرد: این طرح باید در کمیسیون تلفیق و همچنین صحن علنی تصویب شود و سپس شورای نگهبان آن را تأیید کند و در صورت طی شدن همه این مراحل، این طرح جزء لایحه بودجه امسال لحاظ خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه یارانه اقشار پردرآمد جامعه به تدریج و طبق قانون باید حذف شود تا مشکلات اقشار کم درآمد جامعه حل شود اظهار داشت: قانون هدفمندی یارانه‌ها به واقع باید هدفمند شود و به کسانی برسد که استحقاقش را دارند.

رحمت با اشاره به اینکه در ابتدا به اشتباه سفره یارانه برای همه پهن شد و حال جمع کردنش سخت است ادامه داد: شناسایی و حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه باید بر اساس شاخص‌ها و آیین نامه‌‌ای که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می‌کند صورت گیرد تا رفاه اجتماعی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      كدوم سفره بنده خدا ؟! سفره اي پُر از خالي ! نه اينكه سُفره اي پهن نشد ، بلكه همون سُفره نيمه خاليم ، به كُل جمع شد .........
      البته مُنكر پهن شدن سُفره عده اي ؟! نميتوان شد ، بايد انصاف داشته باشيم !!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج