جاباما
۲۹۵۰۶۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ادعای دختر جوان دروغ از آب درآمد

ادعای دختر جوان مبنی بر آدم ربایی وی توسط چند پسر جوان دروغ از آب درآمد.

خبرگزاری تسنیم: ادعای دختر جوان مبنی بر آدم‌ربایی وی توسط چند پسر جوان دروغ از آب درآمد.

هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد توسط چند پسر جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و از آن‌ها به جرم آدم‌ر‌‌بایی شکایت دارد.

دختر جوان در ادامه اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: دیشب من به همراه دوستم یاسر به منزل یکی از دوستانش رفتیم اما در آنجا دوستان یاسر به اجبار به من مشروبات الکلی خوراندند و من را کتک زدند، سرانجام نیز توسط پسری به نام حامد که در آن‌جا حضور داشت، از آن خانه فرار کردم.

با طرح شکایت این دختر جوان، شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت تا اینکه پس از دستگیری ۲ متهم این پرونده، آن‌ها در مقابل بازپرس منکر آدم‌ربایی شدند و یکی از متهمان در اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت ۱۰ شب بود که من از محل کارم بازگشتم و به همراه صابر به منزلمان رفتیم، حامد نیز به من زنگ زد و گفت که به خانه خواهد آمد، یاسر نیز در تماس با من گفت به همراه دوستش به آن‌جا می‌آید، حوالی ساعت ۳ صبح بود که من برای خوردن آب از خواب بلند شدم و دیدم که یاسر به همراه یک دختر در حال خوردن مشروبات الکی هستند و دوباره خوابیدم.

پسر جوان در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح بود که با داد و فریاد دختر جوان از خواب بلند شدم و دیدم وی با صابر درگیر شده است، من و دوستانم قصد آرام کردن وی را داشتیم اما وی آرام نمی‌شد؛ در نهایت حامد دختر جوان را آرام کرد و دختر جوان از منزل ما بیرون رفت، در طول این مدت به هیچ عنوان وی را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.

صابر دیگر متهم این پرونده با رد آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس گفت: من این دختر جوان را کتک نزدم او با یاسر درگیر شده بود و با میل خودش به منزل ما آمده بود.

حامد که بنا بر ادعای دختر جوان وی را از آنجا فراری داده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: این دختر جوان با یاسر به منزل ما آمد و ساعت ۵:۳۰ صبح، با داد و فریاد وی بلند شدم و مشاهده کردم که دختر جوان با صابر درگیر شده است، مدتی بعد دختر جوان را آرام کرد و وی از منزل ما خارج شد.

با توجه به اظهارات دو متهم این پرونده، محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران آن‌ها را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرد و دستور دستگیری یاسر را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه شور تو شیری شده

    • بدون نام

      حامد یاسر . حامد یاسر صابر کو؟

    • مینا

      همه جا که قرار نیست پسر ها رو مقصر بدونیم دختری که نصف شب با یه پسر به منزلش میره و تا صبح مشروب میخوره که مشخصه چه جور شخصیتی داره اینجا باید پسرها رو از شر یه همچین موجودی خلاص کنید تا منحرف نشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج