۲۹۵۲۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسلمان و یحیی دوباره به هم رسیدند

ذوب‌آهن- پرسپولیس از آن بازی‌هایی است که همه به تقابل‌های غیرفنی‌اش چشم دوخته‌اند.

ایران ورزشی: ذوب‌آهن - پرسپولیس از آن بازی‌هایی است که همه به تقابل‌های غیرفنی‌اش چشم دوخته‌اند. مثلا تقابل محسن مسلمان با یحیی گل‌محمدی که در تفکرات تاکتیکی‌اش جایی برای او در نظر نگرفته بود. همین بی‌اعتقادی یحیی بود که باعث شد مسلمان با قراردادی قرضی به فولاد برود و بعد از آن دیگر راهی به ذوب‌آهن به رویش باز نشود. اتفاقی که اول فصل رخ داد و محسن مسلمان وقتی بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش با فولاد قصد بازگشت کرده بود، یحیی گل‌محمدی مقابلش ایستاد و گفت که این بازیکن را نمی‌خواهد. پرسپولیسی‌ها اما خیلی زود دست به کار شدند و او را به خدمت گرفتند؛ البته بر خلاف میل برانکو.

محسن مسلمان دوباره قرمزپوش شد اما مربی کروات هم مثل یحیی به او بی‌اعتماد بود و نشاندش روی نیمکت. آن نیمکت‌نشینی‌های بی‌پایان مطمئن‌مان کرده بود که مسلمان را دیگر راهی برای بازگشت نیست اما او به یک‌باره برگشت و شد بازیکنی که حالا دیگر پروفسور نمی‌تواند نادیده بگیردش. محسن مسلمان که در بازی رفت پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی- آن بازی با شکست ۲- یک قرمزها به آخر رسید- حتی فرصت عرض اندام پیدا نکرده بود، دوباره اوج گرفت و امروز هم در قامت یکی از مهره‌های کلیدی برانکو در ترکیب اصلی پرسپولیس گام به فولادشهر می‌گذارد تا خودش و فوتبالش را به یحیی گل‌محمدی ثابت کند و شاید هم از او انتقام بگیرد. بیش از خودِ مسلمان اما پرسپولیس است که از انگیزه‌های این بازیکن سود می‌برد و می‌تواند با خیال راحت میانه میدان را بسپارد به این بازیکن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج