۲۹۵۲۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روزگار تلخ بازیکن سابق تیم ملی

پس از خداحافظی اجباری از تیم ملی، دیگر هادی عقیلی را مثل قبل سرحال و آماده ندیدیم.

ایران ورزشی: پس از خداحافظی اجباری از تیم ملی، دیگر هادی عقیلی را مثل قبل سرحال و آماده ندیدیم. مدافعی که روزگاری بهترین بازیکن پست خود در فوتبال ایران به حساب می‌آمد و تمام باشگاه‌ها را مشتری خود می‌دید اما حالا در سپاهان، آنچنان که باید روی او حساب نمی‌کنند و ایگور استیماچ - اگر مجبور نشود- او را در ترکیب قرار نمی‌دهد. البته از زمان حضور استیماچ روی نیمکت سپاهان، عقیلی جز بازی هفته پانزدهم مقابل پدیده، همیشه در ترکیب اصلی حاضر بوده اما نه به دلیل کارایی فنی که به خاطر کمبود بازیکن در خط دفاع.

سپاهان غالب نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم را با دو مدافع مرکزی سپری کرد. عبدا... کرمی و هادی عقیلی. لئوناردو پادوانی به دلیل صادر نشدن آی‌تی‌سی مجوز بازی برای سپاهان را دریافت نکرد و علی احمدی نیز توسط حسین فرکی کنار گذاشته شده بود. پس می‌ماند دو مدافع و البته گاهی اوقات فوزیل موسی‌اف ازبکی و محمد روشندل جوان که مجبور می‌شدند به پست غیرتخصصی بیایند و برای سپاهان در مرکز خط دفاع بازی کنند.

نیم‌فصل دوم اما اوضاع دگرگون شد. لئوناردو پادوانی به لیست سپاهان اضافه شد و البته علی احمدی هم در واپسین هفته‌های نیم‌فصل اول با سپاهان قرارداد بست تا یک ذخیره مطمئن برای قلب دفاع این تیم باشد.

پس از پایان تعطیلات نیم‌فصل، موعد بازی پرسپولیس- سپاهان فرا رسید. لئوناردو پادوانی همراه با عبدا... کرمی زوج مرکز خط دفاع سپاهان را تشکیل دادند. هادی عقیلی روی نیمکت نشست و البته علی احمدی که به نظر می‌رسد برای مواقع ضروری و روزهایی که سپاهان با کمبود بازیکن در خط دفاع مواجه می‌شود جذب این تیم شده.

نکته جالب اما اظهارنظر مسوولان سپاهان پس از نیمکت‌نشینی عقیلی مقابل پرسپولیس بود. از استیماچ در قامت سرمربی گرفته تا باقریان به عنوان مدیرعامل، همه از فنی بودن ماجرا صحبت کردند و اینکه عقیلی تنها به این دلیل از ترکیب اصلی سپاهان دور مانده. جالب‌تر اینکه وقتی لئوناردو پادوانی از زمین اخراج شد، ایگور استیماچ تصمیم گرفت تا علی احمدی را به زمین بفرستد و از این مدافع ۳۲ ساله کنار عبدا.... کرمی و در مرکز خط دفاع تیمش استفاده کند. به نظر می‌رسد دوران فوتبال عقیلی که حالا ۳۵ سالگی را پشت‌سر می‌گذارد در سپاهان به پایان رسیده و دیگر نباید او را از عناصر موثر خط دفاع این تیم اصفهانی دانست. مدافعی که زمانی جزو بهترین‌های پست خود در ایران و البته تیم ملی بود اما حالا به دفاع چهارم تیمی تبدیل شده که کاپیتان دومش نیز است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج