۲۹۵۲۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلاه‌کج: باز هم به استقلال گل می‌زنم

عادل کلاه‌کج کاپیتان استقلال اهواز مطرح‌ترین بازیکن این تیم برای بازی با استقلال است.

ایران ورزشی: عادل کلاه‌کج کاپیتان استقلال اهواز مطرح‌ترین بازیکن این تیم برای بازی با استقلال است. بازیکنی که در پرسپولیس بازی کرده و همیشه جلوی استقلال انگیزه بالایی دارد. کلاه‌کج با وجود اینکه قبلا به استقلال گل زده اما هنوز انگیزه خاصی برای گل زدن به این تیم آبی پایتخت را دارد و می‌خواهد در بازی این هفته هم به استقلال گل بزند.

استقلال اهواز در نیم فصل تغییر و تحولات زیادی داشت اما جلوی ملوان خیلی خوب بازی کرد. الان وضعیت تیم چطور است؟

همانطور که می‌دانید ۱۵، ۱۶ بازیکن از نفرات اصلی ما از تیم جدا شدند. دلیل‌شان هم مشکلات مالی بود که باید به آنها حق بدهیم. به خاطر این مساله هم نیم فصل دوم با جوان‌های بومی شروع کردیم که بازی خوبی هم مقابل ملوان انجام دادند. الان هم به تهران آمدیم که از استقلال امتیاز بگیریم.

در این بازی مهدی رحمتی، امین حاج‌محمدی و ظاهرا خسرو حیدری غایب هستند...

قبل از اینکه مهدی رحمتی محروم شود، با خودم می‌گفتم ما جلوی استقلال با ۲ تیم بازی داریم. یکی تیم استقلال و دیگری تیم مهدی رحمتی. رحمتی واقعا خودش یک تیم است. همه دیدند که در خیلی از بازی‌ها رحمتی در حد یک تیم ظاهر شد و امتیازات مهمی را به دست آورد. واقعا خیلی خوشحالم که رحمتی در بازی مقابل ما غایب است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و امتیاز به دست بیاوریم. البته وحید طالب‌لو هم دروازه‌بان خیلی خوبی است اما چون مدتی در شرایط مسابقه نیست شاید به ما کمک کند که بتوانیم به هدف‌مان برسیم. در کل بازی با استقلال، جدال ۲ تیم کاملا متفاوت است. هم در رابطه با کادر مدیریت و هم به لحاظ مالی زمین تا آسمان با هم فرق داریم. دقیقا مثل جدول که صدر و ته جدول هستیم. به هر حال در فوتبال نشد نداریم. همه چیزی شدنی است. ما سال‌های قبل هم جلوی این تیم خوب بازی کردیم و مطمئن باشید امروز هم باانگیزه وارد زمین می‌شویم.

شما قبلا در پرسپولیس بازی کردی و ظاهرا قلبا هم پرسپولیسی هستی. این مساله در بازی مقابل استقلال هم تاثیر می‌گذارد؟

صددرصد تاثیر دارد. من همیشه جلوی استقلال بهترین بازی‌هایم را انجام دادم و می‌دهم. الان شرایط تیمی ما خوب نیست اما تلاش می‌کنم در این بازی هم بهترین باشم. من تا الان فکر می‌کنم ۴، ۵ گل به استقلال زدم که اگر شرایط جور شد در این بازی هم گل می‌زنم.

یعنی به هواداران استقلال اهواز قول گل می‌دهی؟

هر بازیکنی دوست دارد گل بزند اما باید دید شرایط به چه صورت پیش می‌رود. من هنوز نمی‌دانم در چه پستی و کجای زمین بازی می‌کنم اما اگر موقعیت به وجود بیاید حتما گل می‌زنم.

فکر می‌کنی با این بازیکنان جوان می‌شود از استقلال امتیاز گرفت؟

این بازیکنان توانایی زیادی دارند و فقط اعتماد می‌خواستند. سرمربی تیم به آنها اعتماد کرد و جلوی ملوان به آنها بازی داد که خیلی خوب هم از پس ملوان پرمهره برآمدند. مطمئن باشید در ادامه هم خوب کار می‌کنند. البته من خودم با بازیکنان صحبت کردم و گفتم درست است که هیچ‌کس پشت ما نیست اما همین‌که ما را آوردند تهران خوب است و دستشان درد نکند. پس همه با قدرت به زمین می‌رویم و هر چه در توان داریم می‌گذاریم. خدا هم کمک می‌کند که ان‌شاءا... امتیاز بگیریم.

استقلال اهواز می‌تواند در لیگ برتر بماند؟

ما الان ۷ امتیاز داریم و اگر بگویم واقعا می‌توانیم بمانیم شاید درست نباشد. نمی‌گویم ماندن در لیگ برتر شدنی نیست اما الان ۷ امتیاز داریم و تنها ۱۲ بازی باقی مانده. پس با توجه به اینکه تیم‌های بالای ما هم خوب کار می‌کنند و امتیازات خوبی می‌گیرند کار خیلی سختی داریم. البته من فصل گذشته وقتی راه‌آهن بودم چنین شرایطی داشتیم اما با مدیریت خوب و اینکه همه پشت هم بودند توانستیم تیم را نگه داریم. من واقعا از آقای تاج گله دارم که چرا یک تیم به اشتباه آمد لیگ برتر. از مسوولان خواستیم کمک کنند اما نکردند. مدیران ما هم فقط یک کارون یعقوبی است که نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. متاسفانه هیچ‌کس به فکر نیست. تاج می‌توانست به فکر باشد. وقتی یک تیم خورد و خوراک ندارد و بازیکن حتی پول کرایه تاکسی و اتوبوس ندارد بیاید سر تمرین، چطور می‌توانند بگویند فوتبال ما حرفه‌ای است؟ تاج باید جلوی این مساله را می‌گرفت اما این کار را نکرد. الان هم که ما به این روز افتادیم؛ جوان‌هایی که هیچ انگیزه‌ای ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج