۲۹۵۳۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: در آستانه رویدادی بزرگ قرار داریم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در آستانه برگزاری رویداد مهم و بزرگی در جزیره کیش قرار داریم و حضور و رقابت تیم های ساحلی از ۲۴ کشور دنیا گام بلندی در تحقق صنعت توریسم ورزشی است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود.

محمدرضا داورزنی درباره میزبانی ایران در این رقابت ها افزود: از چندین ماه پیش کارهای اجرایی و هماهنگی برگزاری تور جهانی در کیش آغاز شده و مسئولین منطقه آزاد کیش و میکا مال حامی اصلی این مسابقات نیز همکاری بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقات دارند و به امید خدا تا چند روز آینده زمین های ساحلی کیش به طور کامل آماده برگزاری تورجهانی والیبال ساحلی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور ۵۶ تیم در این رقابت‌ها قطعی شده است، افزود: ما در آستانه برگزاری رویداد بزرگی هستیم و ۵۶ تیم از ۲۴ کشور دنیا در این مسابقات شرکت خواهند کرد و با توجه اینکه کیش یک جزیره توریستی در ایران به حساب می آید اکثر تیم ها و میهمانان با خانواده‌هایشان دراین جزیره حضور پیدا خواهند کرد. همچنین تعدادی از ناظران و کارشناسان فدراسیون جهانی والیبال نیز در این مسابقات به عنوان مهمان حضور پیدا می کنند.

داورزنی در ادامه گفت: افرادی هم از سوی سفارت خانه ها برای تماشای این مسابقات به کیش سفر خواهند کرد.

وی از قضاوت ۱۶ داور بین المللی والیبال ساحلی در این رقابت ها خبر داد و گفت: برخی از این داوران نیز درخواست حضور با خانواده در جزیره کیش و مسابقات را دارند که در مکاتبات با فدراسیون جهانی نیز برای هرنوع همکاری اعلام آمادگی کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج