۲۹۵۴۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره دیدار وزیر کشور با رهبر انقلاب

سخنگوی وزارت کشور: ملاقات وزیر کشور با رهبر انقلاب طبق روال عادی و در چارچوب ملاقات دوره ای مسئولان نظام با معظم له بوده است.

خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی وزارت کشور: ملاقات وزیر کشور با رهبر انقلاب طبق روال عادی و در چارچوب ملاقات دوره ای مسئولان نظام با معظم له بوده است.

حسینعلی امیری با اشاره به اینکه آنچه در برخی سایت ها در این زمینه منتشر شده چیزی جدیدی نبوده است، افزود: آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش استانداران و فرماندارن که دو هفته قبل برگزار شد به این ملاقات اشاره کرد.

وی گفت: این ملاقات هم به جهت جایگاه آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و هم به عنوان رئیس شورای امنیت کشور با رهبر معظم انقلاب یک دیدار معمولی و متعارف و در جهت ملاقات دوره ای مقامات و مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب تعریف می شود.

قائم مقام وزیر کشور افزود: البته به این علت که این ملاقات با دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان مقارن بوده است در سایت ها پررنگ تر منعکس شد.

امیری با بیان اینکه از جزئیات مباحث مطرح شده در دیدار وزیر کشور با رهبرمعظم انقلاب بی اطلاع هستم گفت: طبیعتا با توجه به در پیش بودن انتخابات به نظر می رسد که موضوعات مربوط به انتخابات در این ملاقات مطرح شده و وزیر کشور نیز از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کرده باشد.

وی درباره ارتباط این ملاقات با نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در شورای نگهبان گفت: مهلت ۲۰ روزه شورای نگهبان برای تایید یا رد صلاحیت های نامزدهای مجلس، جمعه گذشته به پایان رسید اما ملاقات آقای رحمانی فضلی با رهبرمعظم انقلاب مربوط به هفته های گذشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج