۲۹۵۴۲۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه نویی: باز هم مقصر شکست من بودم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شکست مقابل پدیده را هم بر گردن می‌گیرم و مقصر باخت من هستم.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی پس از شکست ۲ بر یک تراکتورسازی مقابل پدیده اظهار داشت: همانند شکست‌های گذشته این باخت را هم به گردن می‌گیرم مقصر من بودم هر چند که در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و چندین فرصت گلزنی را از دست دادیم.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی تبریز افزود: شرایط جوی این بازی مناسب نبود و دیدید که تنها شانس در این بازی مؤثر بود که شانس هم با پدیده بیشتر یار بود. از دو موقعیتی که به دست آوردند به خوبی استفاده کردند و دو گل به ثمر رساندند . ما هم باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم تا زمانی که نتیجه نگیریم فحاشی‌ها ادامه دارد. شما می‌بینید که بهترین مربیان هم وقتی نتیجه نمی‌گیرند اعتراضشان آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند اما تیم حریف هم کناره‌ها را بسته بود و از وسط هم ما نتوانستیم حرکت کنیم در این بازی شریفیان هنوز آماده نشده و حاتمی هم مصدوم بود،‌ مشکل سرزنی داریم که امیدوارم این مسئله حل بشود.

قلعه‌نویی افزود: هواداران باید یکدل و صمیمی باشند تا تیم نتیجه بگیرد ما در تبریز میهمان هستیم و روزی خواهیم رفت اما این تراکتور است که باید موفق باشد شما ببینید من یک نیم‌فصل در تراکتورسازی حاضر شدم و سهمیه آسیایی کسب کردم اما فحاشی‌های امروز به چه دلیل است؟! به این دلیل که تیم نتیجه نگرفته اگر نتیجه بگیرد همه چیز درست می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا اعتقاد ندارد به بن‌بست خورده، گفت: این موضوع با مدیریت باشگاه است و من هم به تصمیم آنها احترام می‌گذارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ن پ مقصر منم
      شما سرمربی تیم هستی. میلیاردی حقوق میگیری

    • بدون نام

      این حرفهای مضلوم نمایانه و تخریب بازی های حریف دیگه از مد افتاده تو تمام مصاحبه هاش می گید تقصیر من بودم و دو موقعیت تیم حریف هردوش گل شد.
      دیگه دوران گروهبلن بازی تو تیم ها تموم شده و علم روز فوتبال جایش را کرفته دیگه امثال اقای قلعه نویی و ... جایی در این فوتبال ندارند باید زمینه برای حضور جوانهای خوش فکر و اشنا به علم روز فراهم بشه تا فوتبالمون پیشرفت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج