جاباما
۲۹۵۵۴۰
۲۷ نظر
۵۰۰۸
۲۷ نظر
۵۰۰۸
پ

تعرض به زنان با وعده ازدواج

پليس پايتخت پسري جوان را دستگير كرده است كه پس از دوستي با زنان، تعدادي از آنها را به خانه خود مي‌كشاند و مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد. دستگيري متهم پس از آن با موفقيت همراه شد كه يكي از قربانيان، تهديد او درباره انتشار فيلم تجاوز را ناديده گرفت و با مراجعه به پليس، سرنخي مهم از مخفيگاه او به دست كارآگاهان داد.

روزنامه اعتماد: پليس پايتخت پسري جوان را دستگير كرده است كه پس از دوستي با زنان، تعدادي از آنها را به خانه خود مي‌كشاند و مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد. دستگيري متهم پس از آن با موفقيت همراه شد كه يكي از قربانيان، تهديد او درباره انتشار فيلم تجاوز را ناديده گرفت و با مراجعه به پليس، سرنخي مهم از مخفيگاه او به دست كارآگاهان داد.

در بازجويي پليس از متهم مشخص شده است كه او در ورودي خانه خود را طوري طراحي كرده بود كه امكان باز شدن آن از داخل وجود نداشت و زنان پس از ورود به خانه هيچ راه فراري پيدا نمي‌كردند.

در آغاز رسيدگي پرونده تنها اتهام سرقت متوجه متهم شده بود اما به تدريج پرده از تجاوز او به تعدادي از شاكيان نيز كنار رفت. زن جواني كه اوايل بهمن امسال از سوي متهم مورد سرقت قرار گرفته بود درباره شگرد او به كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «سوم دي امسال قبل از رفتن به كلاس زبان همراه يكي ازدوستانم به پاساژ تيراژه رفتيم. ساعت چهار بعد از ظهر، از دوستم جدا شدم تا به كلاس زبان بروم.

در راه سوار يك پرشياي سفيد رنگ با شيشه‌هاي دودي شدم. لحظاتي بعد، راننده آن‌كه پسري جوان بود كارت ملي‌اش را به من نشان داد و خود را پاشا معرفي كرد. او شماره تلفنم را خواست اما من مخالفت كردم و پس از رسيدن به موسسه زبان از ماشين پياده شدم. دو ساعت بعد كه كلاسم تمام شد، مي‌خواستم به خانه بروم كه در خيابان پاشا را ديدم. او كه منتظرم مانده بود به من نزديك شد و با اصرار سوارم كرد.

او كيف دستي‌ام را در صندلي عقب ماشين گذاشت و درخواست دوستي خود را مطرح كرد. من بار ديگر مخالفت كردم و در اتوبان همت از ماشين پياده شدم اما وقتي كيفم را گشتم ديدم دو گوشي همراهم به سرقت رفته است.»

با ثبت شكايت مالباخته، پرونده‌اي با موضوع «سرقت به شيوه كش‌روي» تشكيل و كارآگاهان براي شناسايي هويت متهم آن به تكاپو افتادند. آنها در گام نخست، كارت ملي متهم كه به دست شاكي افتاده بود را بررسي كرده و به مردي جوان به نام پاشا رسيدند و او را به پايگاه دوم احضار كردند اما در همان تحقيقات ابتدايي مشخص شد كه او متهم پرونده نيست و تنها اواخر سال 92 كارت ملي خود را گم كرده است. پاشا به كارآگاهان گفت: «از زماني كه كارتم را گم كردم، چند بار از طرف پليس و مراجع قضايي به اتهام فريب دختران احضار شده‌ام اما هر بار از من رفع اتهام شده است.

من نقشي در اين اتفاقات ندارم و تنها كارت ملي‌ام را در يك خودروي سواري گم كرده‌ام.» با ثبت حرف‌هاي پاشا و در حالي كه به نظر مي‌رسيد رسيدگي به پرونده با پيچيدگي روبه‌رو شده باشد، زن جوان ديگري كه مورد آزار و اذيت راننده يك دستگاه پرشياي سفيد رنگ قرار گرفته بود، با مراجعه به پايگاه دوم، سرنخ مهمي در اختيار پليس قرار داد. با شكايت او فاش شده بود كه متهم پرونده سرقت، به تعدادي از طعمه‌هاي خود نيز تجاوز كرده است. شاكي به كارآگاهان گفت: «چند وقت پيش در شبكه‌هاي اجتماعي با پسري ۳۰ ساله كه خود را پاشا معرفي مي‌كرد آشنا شدم. اول ارتباط ما مجازي و در حد تماس‌هاي تلفني بود اما پس از مدتي به هم نزديك‌تر شديم.

پاشا قسم خورد قصد ازدواج با من را دارد. گريه مي‌كرد و مدعي بود مرا دوست دارد. سرانجام يك روز به بهانه ملاقات با اعضاي خانواده‌اش مرا به خانه‌اش در خيابان ناطق نوري كشاند اما به محض اينكه پايم را در خانه گذاشتم، با تهديد چاقو به جانم افتاد و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. او از اين كار خود فيلم گرفت و تهديد كرد كه با پخش آن، آبرويم را مي‌برد. من از ترس شكايت نمي‌كردم اما سرانجام تصميم گرفتم به پليس مراجعه كنم و همه‌چيز را بگويم.»

سرنخي كه شاكي از مخفيگاه متهم در اختيار كارآگاهان قرار داد، گره پرونده را باز كرد تا متهم ۱۲ بهمن، در يورش ماموران به مخفيگاهش دستگير شود. او كه سابقه جرايمي چون آدم ربايي، تهديد و اخاذي نيز در پرونده خود دارد در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: «هجده ماه پيش يك كارت ملي در محدوده ميدان صنعت پيدا كردم.

تصوير خودم را روي آن جعل كردم و هويتم را به پاشا تغيير دادم. من حتي خانه‌ام را هم با مدارك جعلي اجاره كردم. در اين مدت با روش‌هاي مختلف، مثل نشان دادن تصاوير شخصي‌ام و وعده ازدواج، زنان جوان را فريب مي‌دادم و با آنها دوست مي‌شدم. اگر مخالفت مي‌كردند در فرصت مناسب كيف‌شان را مي‌دزديدم اما اگر موافقت مي‌كردند، آنها را به خانه‌ام مي‌كشاندم.» متهم براي عملي كردن نقشه آزار و اذيت، در ورودي خانه خود را طوري طراحي كرده بود كه از داخل امكان باز شدن آن وجود نداشت.

سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان اين موضوع از زنان جواني كه از سوي متهم مورد سرقت، زورگيري، آزار و اذيت و كلاهبرداري قرار گرفته‌اند خواست تا براي شناسايي او به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ در جنت‌آباد شمالي، نرسيده به اتوبان آبشناسان، خيابان شاهين شمالي مراجعه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمبر

      بنام خدا

      این کثافت بایداعدام بشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم. فقط اعدام چاره کار همچین موجوداتیه

    • بدون نام

      لعنت ابدی به این مردک شیطان صفت.

    • بدون نام

      چقدر از این خبرا زیاد شده

    • بدون نام

      البته ناگفته نماند همه تقصیرها را هم به گردن مقصرین نیا ندازیم خلاصه حرفهایی مثل ان به من گفت من قبول نکردم خیلی اتماس کرد برای توجیه یک حرفهایی سر وته میکنیم خلاصه ان حرفها به درد نمی خوره خودمونو گول نزنیم مواظب شدید خودمان باشیم

      پاسخ ها

      • کامبیز

        خودت فهمیدی چی گفتی؟ من که نفهمیدم! شاید مشکل از فهم من باشه

      • بدون نام

        سلام علیکم
        بگو اصلا چرا سوار پرشیا شدی؟

      • sara

        عزیزم نقطه ،ویرگول ،پارگراف بندی، جا انداختن حروف، عوض کردن جای فاعل و مفعول و فعل و حرف ربط....ماشالا شاهکاری نوشتی واسه خودت.آفرین!

    • عاطفه

      به نظرمن ازاین ادمها زیادشده ماها نبایدزوددباهرکسی دوست بشیم وسوارماشینهای شخصی نشیم

      پاسخ ها

      • اشکان

        نباید زود با کسی دوست بشیم ؟! یعنی دوست بشیم اما با شناخت و یواش یواش ؟!
        اصلا چرا باید دوست بشیم؟! یعنی اگر با کسی دور دوست بشیم اون شخص آدم خوبی از آب در میاد ؟!

    • محمد

      دخترا اگه خودشون رو واندن هیچ پسری جرات نمیکنی وسط خیابون به زور سوارشون کنه

    • مریم

      نمیدونم دختراوپسراشب وروزکله هاشون توی اینترنته ولی حتی صفحه حوادث رویه نگاه نمی اندازن ببینندچه اتفاقی دورو برشون می افته این همه هشدار...چرایه دختربدون اطلاع خانواده به خانه مردی ناشنا س برود یاسوارماشین کسی بشه که مسافرکش نیس مسلماااین افراد اهدافی شیطانی درسردارن. نمیدونم چرادخترااینقدرتحت تأثیر احساسات هستندکه دراین مواقع به آبرووحیثیت خودوخانواده فکرنمیکنند

    • رضا

      خیلی از زنهایی که ادعای تجاوز میکنند خودشان هفت خط روزگارند وقتی با طرف به مشکل میخورند اینطوری شلوغ بازی در میارند والا مثلا کی پا میشه میره سوار یک پرشیا با شیشه های دودی اونم صندلی جلو به عنوان مسافر میشه ، زن اگه سر به راه باشه مانتویی یا چادری فرقی نمیکنه هیچکس جرات هیچ بی احترامی بهشون رو نداره .

      پاسخ ها

      • ایرانی

        گل گفتی آقا رضا
        از ماست که بر ماست

      • user

        ایشون به عنوان مسافر سوار ماشین نشدن انگار متن رو با دقت نخوندین کار این خانم ار سر نادانی و حماقت بوده درست ولی خیلی از زن های سر براه و حتی چادری هم در معرض خطر هستن و در جامعه مورد آزار قرار می گیرن اینو نمی تونیم منکر بشیم و یا بندازیم گردن خانم ها

    • منصور

      خانم ها هم بعضی اوقات مقصرند بخاطر اینکه ایشان اول نباید سوار ماشین شخصی شیشه دودی شود دوما اگه خدای نکرده اتفاقی براشون افتاد و با فیلم مورد تهدید قرار گرفتند بهترین کار این است که سریع به پلیس اطلاع دهند چون اگه این کار را نکنند روش های انان ادامه دار است من بعنوان یک پلیس خدمتکار از خانم ها تقاضا مندم بهیچ عنوان پلیس را غریبه ندانند و تا حد امکان در صورت چنین اعمالی سریعا به پلیس مراجعه کنند

    • لاتتتا

      باهاش رفیقی

    • بدون نام

      لعنت ابدی به این مردک شیطان صفت. کثافت باید اعدام بشه همراه با ح نصیری مردک که با لباس خلبانی زنان دختران را فریب می داد به خانه دوستانش به خیابان شهرزیبا و خیابان شهرارا می برد خدا لعنتش کنه اعدام برایش کمه

    • omid

      کرم از خود درخت میتونه باشه

    • ریحانه

      حتی اگر خانمی قصد ارتباط دوستی با مردی رو داشته باشه، و حتی اگر ازدواج هم کرده،( رابطه زن و شوهری ) اقایان باید اینو یاد بگیرند که اگر خانم تمایل ندارد، حقی ندارند، حتی اگر همسرش باشد، تا زمانیکه مردای ایرانی این مسیله رو درک نکردند ، متاسفانه، تا رسیدن به فرهنگ بالاراه زیادی در پیش داریم. مردای ایرانی باید خویشتن داری رو بیاموزند!

    • بدون نام

      بمیرین....

    • ایرانی

      سلام:
      اگر این خبرها در رسانه ملی مطرح و به اطلاع مردم هر روزه برسد خیلی مردم اگاه تر و روشن تر میشوند چراکه دسترسی به اینترنت و خواندن این مطالب برای بیشتر مردم فراهم نیست و این اطلاع رسانی خوب شما شاید فراگیر نباشد

    • خودم

      ان قد دخترا زود باور شدن در مورد ازدواج که این پرونده ها زیاد شده چرا وقتی یه نفر به یه دختر میگه میخوام باهات ازدواج کنم انگار دنیا رو به دختره دادن دخترا در پی ازدواج پسرای خلافکارم از این موضوع سوئ استفاده میکنن امیدوارم مسئله ازدواج جوونا حل بشه که ان قد زود دخترا خام نشن و از هول حلیم نیفتن تو دیگ

    • بدون نام

      و باز هم پایتخت .تهران

    • user

      باید تلوزیون ملی به جای سریال های تکراری و آبکی مثل کیمیا بیاد یه همچین موضوع هایی رو در قالب سریال و یا برنامه های آموزشی به مردم گوشزد کنه تا دختران به این راحتی گول نخورند ولی انگار کلا بحث در همچین مواردی در تلوزیون ممنون بوده و به قول معرف سرشون رو گردن زیر و برف ومیخوان بگن اصلا و ابدا یه همچین مواردی برای ما تو کشور مون پیش نمیاد

    • میرزا

      متاسفانه افرادی که زنان و دختران را را مقصر می دانند ای کاش گزارش روزنامه :قانون، باخبرنگاری، سرکار خانم گلاره کلانتری را میخواندند!!! با تأسف فروان این افراد که زنان و دختران را تقصیر دار میدانند کلا اگر خانم هستن میخوان خودی نشان دهند اگه مرد هستن اندیشه‌ای نزدیک به متعرض دارند حال اگر منصفانه بنگریم با توجه به شیعه بودن و حکومت اسلامی در سایه خدا و پیغمبر ص وقران چطوری شخص یا اشخاصی بخود جرات و جسارت میدهند و به زن، دختر و پسری تجاوز میکنند اگه قانون بطور تساوی رعایت بشه این افراد مفسدفیالعرض و صدها بار از منافق و کفار بدترند، و باید حکم خدا و رسول گرامی ص در مورد این موضوع اجرا بشه واسلام

    • بهلول

      ماها چرا افراد اغفال شده را جز خانواده خود نمیپنداریم و بعد حرفی بزنیم، مردها مگه ادعا ندارند که زنان ضعیف عقلند؟؟؟ چرا به خود که ادعای عقل کل میکنند دست به چنین عمل پست و بی شرمانه و ننگینی میدهند؟؟؟ ماها تا به متعرض جنسی میشنویم فوری مردان تصورشان تعرض فیزیکی است، در صورتی که چه زبانا، چه نگاها، چه دست بردن و لمس کردن و دهها مورد دیگر جز تعرض جنسی هستن حال ای مردانی که ادعاهاتون اندازه الوند کوه است قضاوت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج