جاباما
۲۹۵۶۰۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فیلم: ساخت صندلی قابل پوشیدن

این محصول یک صندلی است که در اطراف کمر خود می بندید، به طوری که هر زمان احساس خستگی کردید بتوانید بنشینید. این تکنولوژی مدرن یک صندلی نیست، بلکه بیشتر مانند یک جفت پشت بند پا به نظر می آید.

binahaiat.com: ایستادن طولانی در تمام طول روز در سرکار خسته کننده است، آسیب های جدی به پا و پشت وارد می کند و افراد همیشه به دنبال پیدا کردن وقت کوتاهی برای نشستن و استراحت باشند. یک شرکت ژاپنی درحال تلاش برای ساخت یک وسیله کمکی در قالب یک صندلی پوشیدنی است.

این محصول یک صندلی است که در اطراف کمر خود می بندید، به طوری که هر زمان احساس خستگی کردید بتوانید بنشینید. این تکنولوژی مدرن یک صندلی نیست، بلکه بیشتر مانند یک جفت پشت بند پا به نظر می آید. این پشت بندها از وزن بالای بدن حمایت می کند و به فرد اجازه نشستن در یک موقعیت نزدیک به ایستاده را می دهد به صورتی که بتوانید تمام وظایف روزانه خود را انجام دهید.

این دستگاه مانند یک دستگاه ارتوپدی خارجی که بر روی پاها و لباس بند شده کار می کند. تنظیم مناسب تسمه ی آن اجازه نشستن آسان و راحت را می دهد و بخش های پلاستیکی چاپ شده 3D، در زیر قسمت نشستن و در اطراف پاها قرار می گیرد.

درحالی که Archelis بیشتر برای جراحان ساخته شده است، اما این دستگاه برای هرکسی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارد، مانند افرادی که ساخت و ساز انجام می دهند یا عکاسان و یا افرادی که منتظر اتوبوس هستند و...، می تواند مفید باشد.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: ساخت صندلی قابل پوشیدن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج