۲۹۵۸۵۲
۱ نظر
۵۰۲۸
۱ نظر
۵۰۲۸
پ

سرقت ۲.۵ کیلو طلا از طلافروشی خزانه

سارقان مسلح طلا فروشی محله خزانه پس از سرقت ۲.۵ کیلوگرم طلا مرد طلا فروش را با اسپری اشک آور مجروح کردند.

خبرگزاری میزان: سارقان مسلح طلا فروشی محله خزانه پس از سرقت ۲.۵ کیلوگرم طلا مرد طلا فروش را با اسپری اشک آور مجروح کردند.

ساعت ۱۵.۱۰ امروز سه پسر جوان که سوار موتور سیکلت پالس بودند مقابل یک طلافروشی در محله خزانه توقف کرده و پس از زدن نقاب یکباره با دو اسلحه کمری و کلاشینکف با تیر اندازی هوایی اقدام به ترساندن اهالی کرده و سپس با شلیک به سمت ویترین به سمت ویترین و تخریب آن اقدام به سرقت ۲.۵ کیلوگرم طلاهای داخل آن و ریختن آن در ساک قرمز رنگی کردند.

در همان حین صاحب طلا فروشی برای دستگیری سارقان از مغازه خارج شده که سارقان با زدن اسپری اشک آور در صورتش او را مجروح کردند.

در همین حال تعدادی از اهالی محل که متوجه سرقت از مغازه همسایه شان شده بودند برای کمک به او و دستگیری سارقان به سمت طلا فروشی آمده اما سارقان با شلیک چند تیر هوایی شاهدان سرقت را تهدید به قتل کرده و در کمتر از چهار دقیقه سوار بر موتور سیکلت متواری شدند.

با اعلام موضوع به ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه بلافاصله ماموران کلانتری به همراه تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی با دستور سردار محمدیان رییس پلیس آگاهی در محل حاضر و تحقیقاتشان را برای شناسایی سه سارق مسلح آغاز کردند.

در حال حاضر ماموران در حال بررسی دوربین های مدار بسته طلا فروشی و مغازه های اطراف هستند تا بتوانند ردی از سارقان به دست آوردند.

خوشبختانه در این سرقت به هیچ کدام از اهالی و رهگذران آسیبی وارد نشد.

در همین حال کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهر با تایید این سرقت به میزان گفت: صاحب طلا فروشی که پس از استنشاق گاز اشک آور سازقان مجروح شده بود نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرد نگهبان

      قسمت اعظم مشکلات ناشی از انواع سرقت فقط به دلیل ممیزی های خبری پلیس و نگاه از سر رفع تکلیف و احتیاط رسانه هاست وگرنه پیشگیری از سرقتهای مسلحانه طلافروشیها فقط یک راه داره و اونم نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان مقابل شیشه ویترین و پیشخوان طلافروشیها است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج