۲۹۵۹۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

استمرار برخورد با ناهنجاری‌ ها در سال ۹۵

سردار ساجدی نیا در ارتباط با جزئیات طرح برخورد با اشرار در تهران گفت: با توجه به اینکه یکی از موضوعاتی که دغدغه مردم بوده، برخورد پلیس با اراذل و اوباش است؛ ما در طول چند سال اخیر، بحث طرح امنیت محله محور را داشتیم.

خبرگزاری میزان: سردار ساجدی نیا در ارتباط با جزئیات طرح برخورد با اشرار در تهران گفت: با توجه به اینکه یکی از موضوعاتی که دغدغه مردم بوده، برخورد پلیس با اراذل و اوباش است؛ ما در طول چند سال اخیر، بحث طرح امنیت محله محور را داشتیم.

وی ادامه داد: در طول چند سال اخیر، طرح‌های زیادی را اجرایی کرده‌ایم و در سال ۹۴ ششمین مرحله آن را طی دو روز گذشته اجرایی شد که خوشبختانه بیش از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش که در سطح شهر تهران باعث بی نظمی، ناامنی و مزاحمت برای مردم شده بودند را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم و تا پایان سال، طرح گسترده‌ای در این رابطه خواهیم داشت.

رئيس پليس پايتخت افزود: تا پایان سال و حتی در سال ۹۵ برخورد سریع با هرگونه ناهنجاری در سطح جامعه، در دستور کار پلیس قرار گرفته است.البته این امر کمک مردم را نیز می طلبد که چنانچه مزاحمت و یا ناهنجاری را در سطح جامعه مشاهده کردند با مراجعه به مراکز پلیس یا تماس با ۱۱۰ ،ما را مطلع کنند.

سردار ساجدی نیا در پایان خاطرنشان کرد: افراد بزهکار مرتبا رصد می شوند و چنانچه خطایی از آن ها سر بزند، قاطعانه با آن ها برخورد می‌شود. همچنین پس از اخذ حکم مرجع قضایی و بررسی های لازم با افراد هنجار شکن برخورد می‎کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج