جاباما
۲۹۶۰۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسکان اضطراری ۶۵۰ نفر در برف و کولاک

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی به متاثران در برف و کولاک ۱۷ استان کشور طی ۴۸ ساعت گذشته را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی به متاثران در برف و کولاک ۱۷ استان کشور طی ۴۸ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سیدمصطفی مرتضوی با اشاره به ۱۷ استان متاثر از برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، چهارمحال، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و همدان از ۴۸ ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بودند.

وی با اشاره به ۲۴ محور امدادرسانی شده طی مدت مذکور، افزود: ۳۰ محور از محورهای کشور همچنان از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی است. بر این اساس تا کنون ۱۰هزار و ۶۱۷ نفر امدادرسانی شده و ۶۵۰ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته مرتضوی، همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته هفت تن توسط امدادگران هلال احمر جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند که دو تن از آنها خانم‌ باردار بودند.

مرتضوی همچنین با اشاره به فعالیت ۴۱۴ امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۱۹ تیم عملیاتی در استان‌های تحت تاثیر برف و کولاک افزود: همچنین ۲هزار و ۸۱ دستگاه خودرو رهاسازی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج