جاباما
۲۹۶۰۹۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تغییر کتب زبان انگلیسی پس از ۲۷ سال

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش از تغییر در کتب درسی زبان انگلیسی پس از ۲۷ سال خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش از تغییر در کتب درسی زبان انگلیسی پس از ۲۷ سال خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در جمع اعضای شورای مدیران استان گلستان با انتقاد از روند کند اسلامی شدن علوم اسلامی اضافه کرد: آموزش و پرورش تولید کننده علم نیست و این مهم، وظیفه دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی ضمن گلایه از حوزه و دانشگاه با وجود نیاز فراوان به علوم انسانی مبتنی بر مبانی اسلامی افزود: متاسفانه تا کنون در این زمینه کاری جدی صورت نگرفته است.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که ۲۷ سال بود که در کتاب‌های زبان انگلیسی تغییری رخ نداده بود، گفت: با ورود موج تغییرات کتاب‌های درسی به دوره دوم متوسطه، سال آینده شاهد تغییر این کتاب‌ها نیز خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دبیر زیست

      تورو خدا کتابهای زیست شناسی رو هم عوض کنید و نه اینکه بدتر بشه.آخه این حجم زیاد مطلب با این ساعات کم آموزشی سازگار نیست.....بعد هم چه لزومی داره دانش آموز دبیرستانی این همه مطلب متنوع راجع به زیست بخونه و بعد هم رشته ایی قبول شه که به کارش نیاد وبعد هم تو کنکور از همین مطالب پیچیده سوال بیاد.خوب اگه رفت رشته ایی که اون مطالب نیاز بود باید همون دانشگاه اونها رو بخونه.چرا باید تو کتاب یک جمله مبهم گفته بشه و تدریس کاملش بیفته رو دوش معلم با این زمان کم. بماند که چقدر اشتباه توی کتابهای درسی هست که هر سال هم تکرار میشه و درست نمیشه.الان بچه های ما حتی نمیرسن درس رو حفظ کنن چه برسه به یادگیری عمیق.شما باید بچه های همه مناطق کشور که اکثرا هم محروم هستن رو در نظر بگیرید. اونها که میرن مدارس خاص نباید مد نظر باشن اونها در اون مدارس باهاشون اضافه بر سازمان کار میشه.بعد هم فکر نکنید که بچه های الان باهوشتر هستند، پس میتونند.....خیر الان جو جامعه فرق کرده ارزشها فرق کرده هجوم سرگرمیهای فراوان زمان رو از دست همه برده کما اینکه هیچ لزومی به تزریق انبوهی از مطالب به صورت سطحی نیست.هر کی هر رشته ایی که تو دانشگاه قبول شد اونجا تا میتونید تخصصی کار کنید.بچه های الان به آموزشهای فرهنگی و جامعه شناسی و انسان شناسی و بهداشت و... نیاز دارند که زیر بنای یک زندگی سالم و جامعه سالمه........ دبیر زیست شناسی اهواز با 15 سال سابقه کار

    • بدون نام

      چه عجب.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج