۲۹۶۳۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هاشمی در لیست جامعه مدرسین نیست

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی گفت: آقای لاریجانی رییس قوه مقننه است و به همین دلیل در شورای ائتلاف حضور ندارند اما شخصا به من در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اند که من با تو هستم و هر نظری که تو داشته باشی همان نظر من است.

پایگاه خبری انتخاب: آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی عصر سه شنبه در جمع دانشجویان بسیجی در مصلای تهران با اشاره به عدم حضور علی لاریجانی در شورای ائتلاف اصولگرایان، گفت: آقای لاریجانی رییس قوه مقننه است و به همین دلیل در شورای ائتلاف حضور ندارند اما شخصا به من در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اند که من با تو هستم و هر نظری که تو داشته باشی همان نظر من است.

وی همچنین با اشاره به احتمال حضور آیت الله هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات خبرگان، گفت: عدم حضور هاشمی در لیست جامعه مدرسین قطعی شده است ولی جامعه روحانیت ملاحظات و مصالحی دارد که البته این مصالح شخصی نیست و حضور آیت الله هاشمی نیز هنوز در لیست جامعه روحانیت قطعی نشده است. طی روزهای آینده جلسه ای در این رابطه برگزار خواهد شد و در این زمینه تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

به نوشته ایسنا، موحدی کرمانی همچنین با اشاره به مواضع آیت‌الله هاشمی در روزهای اخیر اظهار کرد: من آن بخش از مواضع ایشان که مورد انتقادم بود را به آقای هاشمی گفته‌ام و ایشان نیز قبول کردند. البته ایشان سوابق برجسته‌ای در انقلاب دارند و دارای نقاط ضعف و قوت هستند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت رای دادن مردم به لیست جامعتین برای انتخابات خبرگان، گفت: جامعه روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم از ابتدا در صف انقلاب بودند. هم ما باید به لیست جامعتین در خبرگان رای دهیم و هم دیگران را تشویق کنیم که به این لیست رای دهند که این یک وظیفه است و اگر چنین شود در نزد خدا ماجور خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیلی

      با همه احترامی که به شخصیت های محترم مدرسین و جامعتین قایلیم اما کار شایسته ای نیست که شخصیتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی را از خود برانند و ایشان را در لیست خود قرار ندهند. آیا ضد انقلاب و منافقین از این کار شما شاد نمیشوند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج