جاباما
۲۹۶۳۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برکناری خدمه پرواز به جرم رقصیدن

یک شرکت جت ایرویز هند ۵ نفر از خدمه هواپیمای این خط هوایی را به دلیل استفاده از سیستم اعلام پرواز هواپیما برای اجرای کنسرت یک خواننده بالیوود از کار بیکار کرد.

خبرگزاری تسنیم: یک شرکت جت ایرویز هند ۵ نفر از خدمه هواپیمای این خط هوایی را به دلیل استفاده از سیستم اعلام پرواز هواپیما برای اجرای کنسرت یک خواننده بالیوود از کار بیکار کرد.

شرکت هواپیمایی جت ایرویز هند که مهمترین خط هوایی دولتی در هند است، ۵ تَن از خدمه خود را به دلیل این که به یک خواننده بالیوود اجازه دادند از سیستم اعلام در پروزا هواپیما برای اجرای کنسرت درحضور مسافران استفاده کند، از کار بیکار کرد.

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، جت ایرویز در بیانیه ای در همین زمینه اعلام کرد که تمام خدمه کابین پروزا ملزم هستند پس از برخاستن هواپیما وظایف خود را طبق مقررات و روش‌های عملیاتی که به آنها آموزش داده شده،با دقت کامل انجام دهند.

این پرواز که درمسیر بمبئی به جادپور در حال پرواز بود ماه گذشته به یک خواننده بالیوودی که از مسافران این پرواز بود اجازه داد از سیستم اعلام هواپیما به جای میکروفون استفاده کرده و آهنگ‌های درخواستی دیگر مسافران هواپیما را اجرا کند. این اقدام توسط مسافران فیلمبرداری شده بود در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که انتقادهای شدیدی را در زمینه تخطی از مقررات و معیارهای سلامت پرواز و ایمنی مسافران برانگیخت. در نتیجه مدیران سازمان هواپیمایی هند DGCA نیز ۵ تن از خدمه این پرواز را به دلیل تخطی از مقررات الزامی ایمنی از کار برکنار کرد.

خواننده بالیوودی نیز با انتقاد از این واکنش مقامات هواپیمایی هند آن را رفتاری حاکی از عدم تحمل و مدارا توصیف کرد. او اظهار داشت که خودش قبلا شاهد برگزاری یک شوی مد لباس در یک پرواز بوده و کنسرت کوچکی را نیز در هواپیما مشاهده کرده است.

شرکت هوایی جت ایرویز بزرگترین شرکت هوایی هند است. در سال ۲۰۱۴ نیز در مورد مشابهی که در پروازی متعلق به شرکت هوایی خصوصی اسپایس جت هند رخ داد، خدمه این خط هوایی نیز پس از انتشار ویدئویی که آنان را درست در میانه پرواز، در حال رقص نشان می‌داد، از کار برکنار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج