۲۹۶۳۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جرم استقلال چیست؟

به جرات مي‌توان ادعا كرد ابتداي فصل وقتي پرويز مظلومي سرمربي استقلال شد، كمتر كسي مي‌توانست كسب چنين نتايج خوبي را براي آبي‌پوشان پيش‌بيني كند.

بانک ورزش: به جرات مي‌توان ادعا كرد ابتداي فصل وقتي پرويز مظلومي سرمربي استقلال شد، كمتر كسي مي‌توانست كسب چنين نتايج خوبي را براي آبي‌پوشان پيش‌بيني كند. با اين وجود مظلومي توانست تيم كم‌ستاره‌اش را هفته‌ها بر صدر جدول بنشاند و اين موقعيت را در پايان هفته چهارم دور برگشت نيز حفظ كند. با اين وجود مشكل استقلال بيشتر از آنكه كمي باشد، كيفي است. هواداران اين تيم و نيز اغلب كارشناسان و منتقدان هنوز نتوانسته‌‎اند با كيفيتي كه استقلال ارايه مي‌دهد كنار بيايند. در روزهايي كه چندده هزار هوادار پرسپوليس براي تماشاي مسابقات اين تيم راهي ورزشگاه مي‌شوند، استقلالي‌ها از مهمترين بازي‌هاي تيم‌شان هم استقبال نمي‌كنند.

ابتداي فصل پرويز مظلومي به دفعات وعده داده بود بتواند مردم را يك بار ديگر روي سكوها برگرداند، اما اين وعده هرگز محقق نشد. شايد همين مساله نشان بدهد مشكل از كجاست و چرا خيلي‌ها به تداوم صدرنشيني اين تيم و نزديك شدنش به عنوان قهرماني خوشبين نيستند. استقلالي‌ها علاوه بر اين مشكل قديمي، در دور برگشت نتايج چندان خوبي هم به دست نياورده‌اند. آنها سياه‌جامگان را بردند، با ملوان و ذوب‌آهن بيرون از خانه مساوي كردند و در نهايت در مسابقه‌اي كه احتمالا با اشتباهات اثرگذار داوري به سود آنها همراه بود، از قبول شكست برابر قعرنشين جدول رده‌بندي گريختند.

مجموعه اين مسايل باعث شده پرويز مظلومي تحت فشار باشد. او هم اما حتما بهانه‌ها، توجيهات و استدلال‌هاي خاص خودش را دارد؛ مثل اينكه در طول نقل‌وانتقالات نيم‌فصل، بازيكنان مد نظر او جذب نشدند. بايد منتظر ماند و ديد استقلال در ادامه راه از كدام مسير مي‌رود؛ با كسب نتايج خوب و ارايه بازي‌هاي تماشاگرپسندتر مي‌تواند مخاطبان را متقاعد كنند يا از صدر جدول پايين مي‌آيد و حرف منتقدان را به كرسي مي‌نشاند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لازم به یاد آوریه که استقلال پر هزینه ترین تیم در لیگ برتر امسال بوده نه یه تیم بی ستاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج