۲۹۶۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: لیورپول درخشان‌ترین تیم نیست

سرمربی لیورپول از اینکه شاگردانش از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند ناراحت است، ولی تأکید کرد مردانش باید مثبت‌اندیش باشند.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی تکراری دور چهارم جام حذفی انگلیس در ثانیه‌های پایانی جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبان خود، وستهام شدند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما تنها با یک هدف به اینجا آمده بودیم و آن راهیابی به دور بعد رقابت‌ها بود، به همین خاطر از این شکست و حذف از گردونه رقابت‌ها واقعاً ناراحت شدیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر لیورپول درخشان‌ترین تیم نیست. به هر حال بحث‌هایی در مورد لیورپول مطرح است، اینکه ما مقابل ساندرلند با نتیجه ۲ بر صفر پیش بودیم، ولی برد را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کردیم، اینکه مربی (خود یورگن کلوپ) راهی بیمارستان می‌شود و حالا هم از جام حذفی کنار رفتیم.

وی افزود: اگر ما بخواهیم و در کنار هم باشیم، فردا دوباره آفتاب خواهد تابید. ما باید نکات مثبت این بازی را برداشت کنیم و وارد فاز دیگری شویم. اینکه خلق موقعیت کنید و آنها را از دست بدهید، بهتر از آن است که فرصتی را اصلاً روی دروازه حریف خلق نکنید. به هر حال اگر بخواهیم می‌توانیم به قضیه مثبت نگاه کنیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: حالا به بسیاری از بازیکنان‌مان استراحت خواهیم داد. شاید در بازی با اورتون نتوانیم با تمام قوا بازی کنیم چون بازی فینال جام اتحادیه را در پیش داریم. ما باید از زمان نهایت استفاده را ببریم، گام‌هایی را برداریم و این کاری است که تا کنون انجام داده‌ایم.

کلوپ در پایان تأکید کرد: بازی کمی طولانی‌تر از چیزی شد که فکرش را می‌کردم چون فکر می‌کردم که می‌توانیم کار را در همان ۹۰ دقیقه تمام کنیم، از این رو فکر نمی‌کردم که بازی ۳۰ دقیقه اضافه هم داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج