کد خبر: ۲۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۴۴۱۳۴
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
شما بسیاری از جراحی‌های زیبایی که چهره صاحبان‌شان را بسیار نازیبا کرده اند را هیچگاه نبینید ولی ما می‌خواهیم در اینجا 5 نفر از افراد مشهوری که بعد از جراحی زیبایی،‌ زشت‌تر شدند را به شما معرفی کنیم.

برترین مجله اینترنتی ایران


 برترین ها: اینکه هدف جراحی‌های زیبایی، زیباتر شدن فرد است کاملا بدیهی است اما گاهی  در دنیای واقعی، ‌این امر بدیهی نقض می‌شود و نتیجه‌ای جز نازیبایی به بار نمی‌آید، یعنی فرد بعد از جراحی زیبایی نه تنها زیبایی طبیعی خود را از دست می‌دهد بلکه می‌توان گفت زشت هم می‌شود و این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد،‌ چه بین افراد عادی و چه بین هنرپیشه‌ها و  افراد مشهور. شاید شما بسیاری از جراحی‌های زیبایی که چهره صاحبان‌شان را بسیار نازیبا کرده اند را هیچگاه نبینید ولی ما می‌خواهیم در اینجا  5 نفر از افراد مشهوری که بعد از جراحی زیبایی،‌ زشت‌تر شدند را به شما معرفی کنیم تا بدانید زیبایی را نمی‌توان با پول زیاد خرید.



یک ظاهر پلاستیکی خرید

 1.  میکی روک

میکی روک هنرپیشه می‌خواست با لیفت پوست صورتش جوان‌تر به نظر برسد ولی این عمل او به شکست انجامید چون نه تنها جوان‌تر به نظر نمی‌رسد بلکه ظاهری غیرطبیعی و حتی پلاستیکی(!) پیدا کرده است و به دلیل این مصنوعی شدن تمام جذبه خود را از دست داده‌است، البته او یک خوش‌شانسی بزرگ آورد و توانست برای جایزه اسکار نامزد شود وگرنه بیشتر افراد گمان می‌کردند که درگی کر او تمام است.





معروف‌تر از همه در جراحی پلاستیک


 2.  مایکل جکسون

مایکل جکسون یکی از هنرمندان مطرح موسیقی بود  که چهره‌اش را با جراحی‌های پلاستیک متعدد تغییر داد. او پس از تغییر رنگ پوستش‌ از سیاه به سفید که نتیجه چند جراحی پلاستیک سنگین بود، سراغ بینی‌اش رفت که آن هم ماجراهای خودش را دارد، از جمله اینکه می‌گویند در اثر جراحی‌های چندباره بینی او دیگر غضروف نداشت و مثل یک پروتز بود که امکان جدایی از صورت را داشت.





 همه او را با راکی می‌شناختند اما...

 3.  سیلوستر استالونه


سیلوستر استالونه با راکی شناخته می‌شود اما الان با جراحی پلاستیک که انجام داده‌است کمی چهره‌اش تغییر کرده و خیلی‌ها اعتقاد دارند که کمی زنانه شده‌است او پوست صورتش را کشیده‌ تا چروک‌ها کمتر خود را نشان دهند. کافی است چهره او را در سال 1989 با 2011 مقایسه کنید.





چهره‌ای نامتناسب و زشت

 4.  دوناتلاورساچی

رئیس کمپانی ورساچه قبل از عمل خانم زشتی نبود و یک چهره کاملا معمولی داشت ولی بعد از عمل‌های زیبایی متعدد تبدیل به یک خانم زشت شده‌است. بینی پهن و بزرگ و لب‌های ناقرینه او را به یک چهره نامتناسب تبدیل کرده است تا خانمی با چهره ظریف و زیبا.





  معصومیت از دست رفته

 5.  مگ‌رایان


مگ ‌رایان دیگر آن ظرافت کودکانه در چهره‌اش دیده‌ نمی‌شود؛ لب‌های این هنرپیشه و به خصوص لب بالایش کمی باریک بود.

البته شاید به همین دلیل است که او صورتش را به تیغ جراحی سپرد و از روش‌های برجسته‌سازی لب استفاده کرد که زیبایی او را به‌هم ریخت.در عین حال جراحی بینی او هم چندان زیبا از آب درنیامده است و او را از زنی با چهره طبیعی به زنی با چهره غیرطبیعی و پف کرده تبدیل کرده است.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: چهره ، زشت ، زیبایی ، جراحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
8
49
به نظر من مایکل جکسون کسی بود که همه دوسش داشتن اما خودش خودشو دوست نداشت به خاطر خلاء روحی شدیدکه داشت
پاسخ ها
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
خاله سوسكه كاري كه مايكل جكسون با خودش كرد جنبه سياسي داشت. فقط خواست همه رو متوجه اين قضيه كنه كه 1 سياه ميتونه سفيد بشه و بين سياه و سفيد هيچ فرقي نيست.
نظر م. م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
سارا جان یه کم فکر کن!
این کارش بیشتر عقده سفید نبودنش رو نشون میده و اینکه به هر قیمتی حاضره خودشو سفید کنه.
میتونست با سیاه بودنش به هر جایی برسه و این موضوع رو ثابت کنه نه اینکه خودشو سفید کنه! حرفایی که در مورد مایکل جکسون میزنین از کارای خودش عجیب غریب تره!!!
نظر خاله سوسکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
سارا جان پس چه توجیهی برای عملهای مکررش داری؟عمل بینی عمل چانه ........
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
م.م و خاله سوسكه مطلبي رو كه من نوشتم جايي خونده بودم. الان كه نظرات بچه ها رو مي خونم مي بينم هر كسي يه چيزي از جايي شنيده كه نقل قول مي كنه. مثل نظر داينا و گندم و لي لي و پزشك.
نظر خاله سوسکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
نمی دونم این مطلبو می خونی یا نه سارا اما منم در مورد مایکل جکسون زیاد مطلب خوندم اما باورم نمیشه کسی به خاطر مسائل سیاسی انقدر بلا سر صورت و بدن خودش بیاره
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
در آدرس زیر می تونید به داوری عبدولی مستقیما به رئیس کشتی جهان اعتراض کنید تا حداقل در آزاد حقمون رو نخورن. فقط ادب رو رعایت کنین
http://www.fila-official.com/index.php?option=com_annuaire_fila&act=fichecon&con=264&Itemid=100156&limit=100&limitstart=0&lang=en
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
چي بگم والا خاله سوسكه جون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
6
38
آخه مایکل جکسون خیلی حیف شد.
قبلا خیلی با نمک بوده.
این چهره ها نه تنها زشت شدن بلکه ترسناک هم شدن!!!
البته استالونه خنده دار هم شده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
2
19
اه... من تا بحال عکسی شبیه عکسی ک از مایکل جکسون گذاشتینو ندیده بودم .
چقدر بینیش زشته. یا میکی روک اصلا باورم نمیشه ک جراحی تونسته این ریختیش کنه.
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پیری هم بی تاثیر نبوده
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
برید ویکیپدیا بزنید اونجا بتون ثابت میشه که همه چی دربارش دروغه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
4
16
مایکل بیماریه بَرَس داشت ولی این روند سفید شدن پوستش رو خودش دستکاری کرد یعنی لکه های سفیدی رو ی پوست که بر اثر تابش افتاب بیشتر میشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
0
14
Akhey, delam baraye akhari sookht
Kheili khoshgel bud be nazaram, man doostesh dashtam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
17
12
مایکل جکسون به دلیل اینکه تو یکی از برنامه هاش برای شرکت پپسی انفجار رخ داد تمام بدنش سوخت برای همین مجبور به جراحی پلاستیک شد. لطفا اطلاعات را کامل بدهید .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
17
10
ای کم خرد ها مایکل جکسون دلیل تغیر رنگ پوستش بیماری (پیسی یا برص ) بوده و هیچ عمل زیبایی انجام نداده .
به این بیماری ویتیلیگو هم میگویند که در ان رنگدانه پوست دچار اختلال میشود.
پاسخ ها
نظر خاله سوسکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
هر جا یه چیزی نوشته من تو یه مجله خوندم با داروهای گیاهی رنگ پوستشو تغییر دادن پس مسلما بقیه بی خرد نیستن!
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اون بیماری کل پوستو سفید نمیکنه!
اما اون کل پوستش سفید شد.
نظر mojix
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
ظاهرش كاملا مصنوعي و بلاستيكيه
تابلوئه عمليه
همه هم مىدونن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
پاسخ
4
12
اه حالم بهم خورد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
3
9
خدای من عکس 4را که نگاه کردم حالم بد شد
در ضمن راکی چقدر زشت شد!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
3
16
مایکل جکسون کمی زیاده روی کرد اما تغییر رنگ پوستش مربوط به بیماریش بود وربطی به جراحی نداشت. و ضمنا مایکل در اون آتشسوزی پوست سرش سوخت ومن خودم این صحنه رو دیم . موهاش آتیش گرفت و زود خاموشش کردن به صورتش آسیبی نرسید .به هرحال روحش شاد که دیگه مثل اون پیدا نمیشه
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
روح اون شیطان پرست شاد؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
1
7
لی لی جان من نظرم این که هر کسی مختاره که واسه خودش تصمیم بگیره اما دلیلی که توگفتی شاید دلیل یکی از عملاش این رو همه می دونن که مایکل به عمل انگار اعتیاد پیدا کرده بود.وگرنه سوختگیش ربطی به چندبار عمل بینی و تغییر رنگ پوست و.... نداشت گلم.
پاسخ ها
نظر lili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
درسته رویا جان . شایدم همین طور که شما میگید باشه . من یه برنامه از زندگیش تو یهشبکه ی خارجی دیدم تا جایی که دیدم اینو فهمیدم که اون سوختگی باعث عملش شدو به خاطر عمل سنگینی که داشت داروهای مسکن خیلی قوی مصرف میکرد. شایدم یکی از دلیلش همینی باشه که شما میگی. :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
0
11
من چهره مک رایانو خیلی دوست داشتم چرا با خودش این کارو کرد!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
1
32
عزیزان من یک پزشک عمومی هستم و تا جایی که من می دونم. مایکل جکسون دچار نوعی بیماری بسیار نادر تحلیل سلولی بود. بیشتر تغییر رنگ پوستش و تغییر فرم استخوانی صورت و بدنش هم ناشی از همین بیماری بود. البته چندین عمل زیبایی داشته. ولی همه جراحی ها در راستای کاهش عوارض ظاهری بیماریش بوده. در نهایت هم در اثر استفاده بیش از حد مسکن جهت کاهش دردهای ناشی از بیماریش فوت کرده.
بعد هم لطف کنید عکس بعد از عمل زیبایی کسی رو با 50 سال قبلش مقایسه نکنید!!؟ من نمی گم اینا بعد از جراحی زیباتر شدن و اصلاً هم با جراحی زیبایی موافق نیستم، ولی منطق می گه باید هر کسی رو با قبل از تغییراتش در همان زمان مقایسه کرد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
11
4
چرا چرت و پرت میگی سیلوستر استالونه،مگ‌رایان،میکی روک اصلا جراحی نکردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
2
7
چهره راکی که چیزیش نیست فقط چاقتر و پیرتره!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
7
6
صورت مایکل به دلیل سوختن اینجوری شد مدارکشم هست .سلطان پاپ جهان مایکل جکسون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
پاسخ
9
9
قیافه ای که خدا داده قشنگتره من که الان زیبام و اصلا به عمل جراحی نیاز ندارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
0
4
ba nazare dr movafegham....behtare axaye jadido baham moghayese konin...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
1
ah ah ah
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
2
2
چرا شما ها عادت دارین راجب چیزهایی که نمی دونید نظر بدین؟ اگه نظر ندین می گن لالین؟ اگه به نظر شما حراف ها رنگ پوست مایکل از مریضی این جوری نشده و خودش کرده شما ها هم برین رنگ پوستتونو تغییر بدین ببینیم میشه! واقعا که آدمای کوتاه بینی هستین
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
بدبخت بینوا برو تحقیق کن
تو کتاب خاطراتش هست که تغییر رنگ پوستش رو خودش خواسته
نظر ooo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
kheyli b adabi vaghean. in che tarze sohbat kardane khanum e negar??? vaghean moteasefam.
FRANCE
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
پاسخ
0
3
اینکه مایکل جکسون چه شکلی بوده یا اینکه چه بلایی به سرش اورده به ما چه ربطی داره،بدن خودش بوده، دوست داشته، من که عاشق آهنگاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
پاسخ
0
1
واییی خدا مدرک میخایید اینم معتبرترین مدرک دنیa از ویکی پدیا لطفا هم به هم نیچید که کی چی کرده دوس داره کرده دوما شما در تیتر نوشتید زشت شده اخه این عکس فتوشابیو چرا گزاشتید تو رو خدا بعد عمل مایکل قشنگ شد یا زشت????
3 راک زشت بود که زشت تر بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ اجبا؟؟<

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%84_%D8%AC%DA%A9%D8%B3%D9%88%D9%86
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
0
به نظر من ما هیچ نظر قطعی ای نمیتونیم بدیم هیچ کی از اصل ماجرا و نیت خود مایکل جکسون به طور قطع خبر نداره که چرا عمل کرده درسته زیبا تر نشده ولی مگه هدفش زیبایی بوده؟ م.ج خیلی با استعداد بود و اینجور آدم ها رو نمیشه ساده تفصیر کرد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
0
1
آدمی که واقعا عاشق یک شخصیت معروفه،به قیا فه،مسائل شخصی،زندگی روزمره و....... اهمیت نمیده ؛ بیشتر به عرصه هنر آن شخصیت معروف
توجه میکنه؛مثلا اگر یک بازیگر خوب بازی نکرد باید از بازیش انتقاد کنند
نه اینکه بگه چون تازه طلاق گرفته فلان وبهمان ...... مایکل ج هم به خودش مربوط بود که عمل نکنه یا نکنه البته یک شخصیت معروف باید به
غیر از خودش به مردم هم فکر کنه چون هدف کارش جذب آنها ست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
3
مگ رایان!حیف اون خوشگلی نبود که با یه عمل خرابش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
پاسخ
0
1
ورساچی ازبس پول داره دیگه نمیدونه چیکارش کنه.اخه ابین بلاها چیه اوردن سرخودشون....اونم ازمایکل ازبس عمل کردمرد!اما من یه جاخوندم مایکلو کشتن خودش نمرده!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
پاسخ
0
1
حقشونه حقشونه واقعا حقشونه مخصوصا میکی روک چهره اولش خوشگل بوده ولی با عملش گند خورده تو چهرش الی هم راست میگه بعضیاشون انقدر پول دارن که نمی دونن چی کار کنن مثل مایکل جکسون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
پاسخ
5
0
ب نظر من مایکل جکسون زشت ترین ادم روی زمینه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
پاسخ
0
3
bache ha... tavvalode Michal Jackson e ha... tavvalodesh mobarak!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
پاسخ
0
1
کی گفته که مایکل خودش و سفید کرده؟ اون یک بیماری پوستی شدید داشت که لکه لکه رنگ وستشو تغییر داد ...
خیلی دوسش داشتم....
UNITED STATES
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
2
خواهشا اخبار درست بزارید مایکل جکسون پوستشو سفید نکرده اون بیماری پوستی ویتیلیگو داشته که الانم پسرش پرینس جکسون هم همین بیماری رو داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
پاسخ
0
2
eshgham MICHAEL JACKSON bimariye vitiligo dare va bekhatere hamin dige rangdanehaye postesh Amal nemikonam va range postesh az siyah be sefid tabdil mishe va bekhatere in binisho Amal karde ke moshkeletanafosi dare lotfan enghad darbareye mj shaye nasazin , bini mj male khodeshe va lotfan be mj ehteram bezarin chon kheiliya mesle man hastan ke ashegheshan va barash mimiran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ
0
3
سلام در مورد مایکل جکسون و عملهای زیباییش باید بگم که اون تو یکی از تمریناش واسه رقص...بینیش شکست و از اون به بعد دچار افسردگی شد و حساسیتش روی چهرش خیلی شد چون از اون طرفم دچار ویتیلیگو همان لک و پیس بود که از دستش شروع شده بود و بقیه بدنشو درگیر کرده بود و بخاطر همین موضوع به شدت وسواس پیدا کرده بود حالا کاری به چند بار عمل بینیش ندارم که وسواس و افسرذگی درباره ظاهر اونم مخصوصا یک خاوننده مشهور بدترین چیزه... اما در مورد سفید شدنش ..لطفا کسی که اطلاعاتی نداره لطفا اظهار نظر نکنه و حرف درست نکنه واقعا آدم ناراحت میشه و از شما بعیده که درمورد بیماری که اصلا نمیدنید اینهمه اظهار نظر کنید. بیماری ویتیلیگو یک بیماری هست که درمان قطعی نداره و در اون رنگدانه های پوست خود به خود از بین میرن...حالا وارد جزییات نمیشم...که در بعضی ها شاید چند لکه سفید باشه که اصلا زیاد نشه...واسه بعضیهام یهو بزنه بیرون و مثلا 40-50٪ بدنو درگیر کنه..مایکل واسه اینکه بتونه به کارش ادامه بده گریمورش اون لکه های سفیدرو میپوشوند حالا با کرم پودر یا....اما بیماری ویتیلیگو پیشرفت میکنه واسه بعضیا به شدت طوری که کل بدنو درگیر میکنه...مایکل هم لکه های سفیدش بالای 50٪ بود خیلی بستر طوری که فقطقسمتهای کمی از بدنش رنگ پوست خودش بود و به مرور زمان این لکه ها بیشتر میشدن و چاره ای جز اینکع زودتر این روندی که داشت همه بدنشو سفید میکرد به کمک پماد منوبنزون که برای بیماران ویتیلیگو بالای 50٪ است استفاده کرد چون پوشوندن لکه های سفیدی که مثلا 80٪ بدنشو درگیر کرده سختراز این بود که بخواد نقاط طبیعی بدنشو روشن کنه...به همین دلیل زیر نظر پزشک معالجش اینکارو کرد. من خودم هم این بیماریو دارم .پس ادای ادمای بیسوادو در نیارین بهتره کم شایعه کنید و بیشتر تحقیق کنید و دانسته هاتونو درباره این بیماری زیاد کنید ...اون که مرد رفت اما با نادونی پشت سرش حرف نکنید .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
پاسخ