۲۹۶۵۶۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چراغ سبز نامزد انتخابات آمریکا به روس ها

نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان اشتباه کرده که به هزاران مهاجر اجازه ورود به خاک این کشور را داده است.

خبرگزاری تسنیم: دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با یک هفته نامه فرانسوی تصریح کرد: تصمیم نادرست مرکل صدر اعظم آلمان در اجازه دادن به هزاران مهاجر برای ورود به این کشور می تواند موجب وقوع انقلاب هایی شود و حتی در نهایت موجب پایان حیات اروپا گردد.

وی در ادامه افزود: من فکر می کنم آنگلا مرکل یک اشتباه بزرگ را در قبال مهاجران مرتکب شده است. اگر با قاطعیت با این وضعیت برخورد نکنید، بله، قطعا این پایان اروپا خواهد بود. شما می توانید با انقلاب های واقعی روبرو شوید.

ترامپ در ادامه ضمن اشاره به حوادث تروریستی اخیر در پاریس گفت: متاسفانه فرانسه دیگر فرانسه ای که قبلا بود، نیست. قانون اسلحه در فرانسه شاید بخشی از علت کشتار ده ها نفر در کنسرت باتاکلان در نوامبر گذشته توسط تروریست ها بوده است. من همواره با خودم سلاح حمل می کنم. اگر در باتاکلان بودم، شلیک می کردم.

وی در ادامه در خصوص روابط آمریکا و روسیه نیز گفت: من فکر می کنم که ایالات متحده آمریکا می توانست روابط خیلی خوبی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشته باشد و می توانست روابط دو کشور بدتر از شرایط کنونی نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج