جاباما
۲۹۶۵۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتقاد از ادبیات مسعود فراستی در «هفت»

محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری فیلم «لاک قرمز» به شدت از برنامه هفت و مسعود فراستی انتقاد کرد و کار آن‌ها را نقد تخریبی دانست.

خبرآنلاین: محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری فیلم «لاک قرمز» به شدت از برنامه هفت و مسعود فراستی انتقاد کرد و کار آن‌ها را نقد تخریبی دانست.

سکوت در نشست خبری فیلم «لاک قرمز» از شبنم زین‌العابدین برای انصاف و وجدان کاریش تشکر کرد و در ادامه گفت که : «امیدوارم دوربین برنامه «هفت» هم اینجا باشد که عرایض مرا ثبت کند.

ما سینماگرانی هستیم که ادعای کار فرهنگی داریم. تا کنون کسی به اندازه برنامه دیشب «هفت» به حرفه من توهین نکرده بود.»

او با اشاره به این‌که شاید بسیاری در عالم سینما نقد تخریبی را بپذیرند گفت که وظیفه ما به عنوان هنرمند به وجود آوردن تعهد در دل مردم است و جمله معروف امام خمینی که «هنر دمیدن روح تعهد در انسان‌ها است» را در این باره به عنوان شاهد نقل کرد.

این فیلمبردار از اینکه در برنامه زنده تلویزیونی مورد تائید صداوسیما به او توهین می‌شود، گله‌مند است. او در این باره گفت : «در این برنامه حرکات دوربین من احمقانه حال بهم زن و تهوع آور خوانده می شود. ادب متانت و شخصیت انسانی حکم می‌کند اگر کسی می خواهد نقد بکند خیلی انسانی‌تر و مهربانانه تر این کار را انجام دهد.»

سکوت می‌گوید اگر حرکت دوربین احمقانه و حال بهم زن است، چرا تماشاگران در برج میلاد سالن را ترک نکردند. البته این فیلمبردار منکر اشکالات کار خود نیست و می‌گوید که پذیرای نقد منصافانه است. او برای مثال نقد خانم زین‌العابدین را نقد شرافتمندانه می‌داند.

امیر عبدی نویسنده فیلمنامه «لاک قرمز» نیز از ادبیات حرف‌های فراستی انتقاد کرد و اعتقاد داشت که این منتقد حق ندارد با این ادبیات به این اثر سینمایی حمله کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج