۲۹۶۸۰۳
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراض به پخش تصویر گریه تفنگدار آمریکا

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا گفت سوءاستفاده از ملوانان ما در تبلیغات ایران ما را منزجر کرده است.

خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی نیروی دریایی آمریکا گفت سوءاستفاده از ملوانان ما در تبلیغات ایران ما را منزجر کرده است.

پایگاه خبری نیوی تایمز نوشت: در جدیدترین اقدام تبلیغاتی تلویزیون دولتی ایران تصاویر تفنگدار آمریکایی را که در دوران بازداشت در ایران گریه می کرد، منتشر کرد. این اقدام با انتقاد و محکومیت نیروی دریایی آمریکا مواجه شد.

کوین استفنز، سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا گفت: همانگونه که جان کری، وزیر امور خارجه گفت سوءاستفاده از ملوانان ما در تبلیغات ایران ما را منزجر کرده است. بازداشت نیروهای ما عصبانی کننده و غیرقابل قبول بود.

وی افزود: ایرانیان باید نظامیان آمریکایی را از آبهای خودشان به سمت بیرون همراهی و به آنها پیشنهاد کمک‌ های فنی ارائه می‌کردند.

استفنز با بیان این که «هر ملوان حرفه‌ای می‌داند کمک به سایر ملوانانی که با مشکلات فنی مواجه یا از مسیر خود منحرف شده‌اند، یک وظیفه است»، افزود: اقدام مسئولانه ای که ایرانی ها پس از برخورد با نیروهای ما در آبهای خود باید انجام می دادند این بود که آنها را با آرامش و به صورت صلح آمیز به خارج آبهای خود هدایت کنند و درصورت وجود مشکلات فنی در یکی از قایق ها به آنها یاری رسانند.

وی گفت: اینکه نیروهای ما به زور سلاح متوقف و بازداشت شدند، عصبانی‌ کننده و غیرقابل قبول بود. البته ما خوشحالیم که سرانجام دیپلماسی توانست مفید واقع شود، اما اگر نیروی دریایی ایران حرفه‌ای و مسئولانه عمل کرده بود، کار به اینجا کشیده نمی شد.

سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در ادامه با بیان این که از سال ۲۰۱۲ تاکنون نیروی دریایی آمریکا هفت بار به ملوانان ایرانی کمک کرده است، تاکید کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد اما به نظر می رسد حضور نیروهای آمریکایی در آبهای ایران در نزدیکی جزیره فارسی اتفاقی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      تلویزیون ایران حق ندارد سو استفاده کند و به منافع مادی و معنوی 80 میلیون نفر ایرانی اسیب برساند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانیان باید نظامیان آمریکایی را از آبهای خودشان به سمت بیرون همراهی و به آنها پیشنهاد کمک‌ های فنی ارائه می‌کردند.

    • بدون نام

      به خدا حق دارن یه کار خوبی کردیم آزادشون کردیم ولی نباید تحقیرشون میکردیم اونا هم میتونن تلافی کنند به قول معروف کوه به کوه نمیرسه

    • رضا

      ♥پخش تصاویر کار اشتباهی بود ♥

    • دانیال

      از جامعه ما به دور بود این کار..
      خیلی بد بود

    • روح

      اون کسی که خيلى راحت ايجاد تنش بين دولتها ميکنه بايد شناسايى و محاکمه بشود !جاى 80ميليون ادم تصميم نگير ؟به چه زبانى بايد گفت!

    • بدون نام

      اونایی که مخالفت میکنن،توهین های امریکایی ها چی بد نبود!!؟؟خیلی بدبخت و غرب زده هستین

    • مردبزرگ

      چهئربطی به غرب زدگی دارد البته اگر واقعا سلاح نداشتند که حرکت ایران کاملا مغایر با قوانین محسوب میشود اما این افراد دارای سلاح بودند اما اینکه مرتب این صحنه رانمایش بدهیم نشان از ضعف قدرت ماست نه اقتدار ما مگر قدرت ما دردستگیری 10تا ملوان با قایق خلاصه میشود ما باید اینها رابی ارزش جلوه بدهیم افسوس افسوس ایرانی با ان همه عظمت باید به دستگیری چندتا جوانک امریکایی بنازد ما توان زیادی داریم این مفهوم ندارد زشت است اینگونه خود رابه رخ جهان بکشیم باید با پنبه گوش دشمن رابرید همانگونه که دکترفیلسوف قهرمان دنیا دکتر ظریف با پنبه /خنده سیاست .وو/گوش تمام ابرقدرتها رابرید وباعث حیرت دنیا شد بنازم دکتر ظریف بودکه جبیر جوانک وهابی رامورد تمسخر وبی ارزش قرار داد وان مارمولک راواقعا تحقیر کردنخبه ایرانی واقعا نخبه هست کار سپاه عالی بود اما چندین بار تکرار ان نشانه ضعف وکمبود میباشد نه اقتدار دشمن من امروز دشمنان اهل بیت یعنی وهابیون وحشی صفت بیرحم بی انصاف هستنددشمن من انکس است که به همسایه رحم نمیکند از پشت خنجر میزند فریبکار هست اگر ترکیه درمدت دوسال از اوارگان سوریه خسته است هرچند پول هم بابت ان از مجامع سازمان ملل واروپاییان دریافت میکند ایا ترکیه به ایران که بیش از نیم قرن هست پذیرای افغانیها بدون هیچ چشمداشتی هست توجه کرده است که اینگونه خودراباعاطفه لاکن مستاصل وخسته میداند وفریاد جنگ سرمیدهد دوست من هرچیزی افراطش بد است تکرار بیش از اندازه ان زشت است روزی یک عراقی زیدی برای اولین بار دمپایی به بوش زد این اولین بار دردنیا بود اما فقط مدتی کوتاه تازگی داشت ودیگر دنیا ان رافراموش کرد چون ملتهای دنیا ازمسایل تکراری لذت نمیبرند وهرگز توجه نمیکنند باید هرروز چیز نویی وارد بازار کرد ووو

    • علی

      با سلام و احترام؛

    • بدون نام

      تازه یادشون اومده ایران حرفه ای عمل نکرده چند وقت پیش که می گفتن ایران خوب برخورد کرده اصلا نباید به اون زودی ولشون می کردن بچه پررو.شماهام بودین گوش دنیا رو کر می کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج