جاباما
۲۹۶۹۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجتمع فرهنگیان مشهد در آتش سوخت

آتش سوزی در یکی از بلوک های مجتمع مسکونی ۱۰۰ واحدی فرهنگیان مشهد شامگاه پنجشنبه موجب ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان و حبس چندین شهروند از جمله دو کودک در میان دود شد.

خبرگزاری مهر: آتش سوزی در یکی از بلوک های مجتمع مسکونی ۱۰۰ واحدی فرهنگیان مشهد شامگاه پنجشنبه موجب ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان و حبس چندین شهروند از جمله دو کودک در میان دود شد.

مقارن ساعت ۱۹ شامگاه پنجشنبه با اعلام آتش سوزی در یکی از بلوک های مجتمع ۱۰۰ واحدی مسکونی فرهنگیان واقع در بلوار امیریه مشهد مقدس آتش نشانان مشهدی برای نجات جان ساکنان این مجتمع عازم محل حادثه شدند.

کانون آتش سوزی که در طبقه چهارم یکی از این بلوک های مسکونی ۶طبقه بود یک بانوی جوان و دو کودک دو و شش ساله را در میان شعله های آتش و دود به محاصره درآورد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات حادثه امشب بیان کرد: در این حادثه یک واحد مسکونی ۸۰ متری واقع در طبقه چهارم یکی از مجتمع های مسکونی شش طبقه دچار آتش سوزی شد که بر اثر این حادثه زبانه های آتش از طریق پنجره به طبقات فوقانی در حال سرایت بود.

آتشپاد سوم مهدی رضایی بیان کرد: شعله های سرکش آتش و همچنین دود متصاعد شده در این حادثه دو واحد مجاور و سایر طبقات را در بر گرفت و موجب حبس یک بانوی جوان و دو کودک دو و شش ساله شد که با تلاش آتش نشانان این سه نفر از مهلکه نجات یافتند.

وی افزود: آتش نشانان از شش ایستگاه آتش نشانی با اعزام به محل این حادثه و با بکارگیری تجهیزات لازم و خودرو های تنفسی نسبت به نجات جان افراد به محاصره در امده میان آتش و دود اقدام کردند.

آتشپاد رضایی ادامه داد: با توجه به سرایت آتش به یکی از واحد های مجاور کانون آتش سوزی، آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و نجات ساکنان این مجتمع عملیات خود را آغاز و اقدام به تخلیه ساکنین ۱۲ واحد این ساختمان نمودند.

وی اظهار کرد: علت این آتش سوزی مشخص نیست توسط کارشناسان در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج