۲۹۶۹۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فان‌ خال: روزنامه‌ ها ۳ بار اخراجم کردند!

لوئیس فان خال می گوید او و مالکان منچستریونایتد هر دو از نتایج این تیم در لیگ برتر ناامید شدند ولی در عین حال تاکید کرد اگر باشگاه قصد جلیگزینی او را داشته باشد به این مربی اطلاع می داده است.

خبرگزاری ایسنا: لوئیس فان خال می گوید او و مالکان منچستریونایتد هر دو از نتایج این تیم در لیگ برتر ناامید شدند ولی در عین حال تاکید کرد اگر باشگاه قصد جلیگزینی او را داشته باشد به این مربی اطلاع می داده است.

منچستریونایتد که این فصل را با صدرنشینی آغاز کرده بود در ادامه نتایج ضعیفی کسب کرد و این نتایج با بازی های ضعیف نیز همراه شد تا اینکه آنها در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر قرار گیرند و از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان نیز حذف شوند تا فان خال در دومین سال حضور خود در منچستریونایتد نیز نتایج ضعیفی کسب کرده باشد.

فان خال در گفتگو اختصاصی با ایندیپندنت درباره شرایط منچستریونایتد به صحبت پرداخته است. او درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: البته که گلیزر مالک باشگاه و اد وودوارد و من همگی از نتایج کسب شده ناراحت و ناامید باشیم. ما اصلا انتظار چنین نتایجی را نداشتیم و طبیعی است که از عملکرد تیم در این فصل ناراحت باشیم. این فصل متاسفانه مصدومان زیادی داشتیم و از همان ابتدای فصل با بحران مصدومیت روبرو بودیم و در ادامه بدشانس هم بودیم و این دو عامل باعث شدند تا نتوانیم به نتایج دلخواه خود برسیم.

منابع زیادی در روزهای اخیر از صحبت منچستریونایتد با مورینیو برای فصل آینده خبر دادند این در حالی است که هنوز فان خال نمی خواهد باور کند که منچستریونایتد بدون اجازه و اطلاع او به سراغ مربی دیگری رفته است. او البته اعتراف کرد اگر باشگاه به دنبال مربی جدیدی برای فصل بعد است بهتر است از همین حالا خود را برای این موضوع آماده کند.

فان خال در این ارتباط گفت: من نگفته ام که با مورینیو صحبتی داشته ام ولی او دوست من است . نمی دانم که منچستریونایتد با مورینیو برای فصل بعد صحبتی کرده است یا خیر. تنها می توانم بگویم که با مدیر اجرایی تیم آقای وودوارد صحبت کردم و تصور نمی کنم با برداشتی که از صحبت با او داشتم منچستریونایتد به دنبال مربی دیگری رفته است. فکر می کنم اگر باشگاه به سراغ مورینیو رفته بود به من اطلاع می داد چرا که رابطه خوبی با مدیریت منچستر دارم. به نظر من این یک تفکر حرفه ای است که اگر باشگاه می خواهد برای فصل آینده تغییری در کادرفنی خود ایجاد کند از همین حالا به دنبال این تغییرات باشد و گزینه های خود را بررسی کند و من مشکلی با این موضوع ندارم. به همین خاطر است که صحبت رسانه ها درباره این موضوع باعث عصبانیت من شده است. من از طرف روزنامه ها ۳ بار اخراج شدم و اگر صحبت این رسانه ها درست بوده باشد، منچستریونایتد مذاکرات خود را با مورینیو برای قبول مربیگری در فصل آینده آغاز کرده است.

او با انتقاد از اسکولز گفت: وقتی او شروع به صحبت کردن و انتقاد می‌کند خیلی از هواداران را با خود به همراه دارد. هر کسی می تواند نظری برای خود داشته باشد و من اصلا با این موضوع ندارم که دیدگاه اسکولز چه چیزی است. ولی مشکل من این است که او فضای بسیار منفی ایجاد می کند که همه از تیم ناامید می شوند و بهتر است کمی هم مثبت بود. برای مثال بازیکنان جوان زیادی را در ترکیب تیم قراردادم و از آنها استفاده کرده ام. امیدوارم مربی بعدی تیم از این بازیکنان جوان به عنوان یادگارهای من استفاده کنند. نمی دانم وقتی من بازنشته شدم یونایتد به دنبال مربی است که از بازیکنان جوانی که من به این معرفی کرده ام استفاده خواهد کرد یا خیر.

یکی از گزینه های دیگر منچستریونایتد برای مربیگری در یان تیم رایان گیگز بازیکن سابق این تیم است که در حال حاضر در کنار فان خال حضور دارد و در کنار این مربی هلندی مشغول فعالیت است. در همین رابطه و در پایان فان خال به تمجید از او پرداخت و گفت: از سخت کوشی های گیگز شگفت زده شده ام به این خاطر که معمولا بازیکنان که فوتبال را به اتمام می‌ رسانند و مربی می شوند چندان سخت کوش نیستند. او توانایی زیادی در زمینه مربیگری دارد و مطمئن هستم که او در آینده به مربی بزرگی تبدیا خواهد شد و از توانایی خود استفاده خواهد کرد.

منچستریونایتد در هفته جدید لیگ برتر باید در دیداری سخت برابر ساندرلند در خارج از خانه دیدار کند. این تیم برای فرار از سقوط به دسته پایین‌ترد تلاش خواهد کرد و قطعا دیداری سخت برای فان خال و تیمش خو.اهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج