۲۹۶۹۵۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ژنرال آمریکایی هنگام سخنرانی غش کرد

ژنرال آمریکایی در کنفرانس خبری در حالی که مشغول تشریح نواقص جنگنده های ۳۵-F بود غش کرد و دستیار وزیر نیروی هوایی آمریکا که دراین جلسه بود، با گرفتن وی، به شوخی این موضوع را نیز از دیگر معایب استفاده از هواپیماهای ۳۵-F عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا: ژنرال آمریکایی در کنفرانس خبری در حالی که مشغول تشریح نواقص جنگنده های ۳۵-F بود غش کرد و دستیار وزیر نیروی هوایی آمریکا که دراین جلسه بود، با گرفتن وی، به شوخی این موضوع را نیز از دیگر معایب استفاده از هواپیماهای ۳۵-F عنوان کرد.

جیمز مارتین ژنرال نیروی هوایی آمریکا در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در پنتاگون، در حالی که در جمع خبرنگاران در حال صحبت در مورد هواپیماهای ۳۵-F ارتش آمریکا بود ناگهان غش کرد و از حال رفت.

ژنرال آمریکایی هنگام سخنرانی غش کرد

وی در این کنفرانس خبری که در مورد بودجه نیروی هوایی آمریکا و ضعف های پروژه ناموفق هواپیماهای سری ۳۵-F بود ناگهان غش کرد و در این هنگام ، کارولین گلیسون دستیار وزیر نیروی هوایی آمریکا که در اتاق حاضر بود، این ژنرال را گرفت که نیفتد و به شوخی خطاب به ژنرال بدحال گفت: این بلایی است که ۳۵-F بر سر آدم می آورد که موجب خنده حضار و خبرنگاران شد.

در این جلسه، پنتاگون با قبول اشکالات جدیدترین هواپیمای جنگنده ۳۵-F تصریح کرد موتور این هواپیما نیازمند تغییراتی برای رفع اشکالات موجود در آن می باشد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، پروژه ۳۵-F که با گذاشتن هزینه ای بالغ بر یک تریلیون و ۵۰۰ میلیارد دلار بر اقتصاد آمریکا پرخرج ترین پروژه نظامی تاریخ آمریکا لقب یافته است قرار بود به عنوان جنگنده ای فوق مدرن با قابلیت های کامل در درگیری های هوایی، پشتیبانی در ارتفاع پایین و حملات دوربرد هوایی مورد استفاده قرار گیرد که به دلیل مشکلات فنی در قیاس جنگنده های غیر مدرن قرار می گیرد.

پروژه F-۳۵ با هزینه هایی سرمام آور، همواره بعنوان پروژه ای شکست خورده و با نواقص فراوان در رسانه های آمریکا معرفی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      هههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج