۲۹۶۹۷۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بیشترین واردات ایران چه کالاهایی است؟

در هفته‌ای که گذشت کالاهای «ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، «ماشین‌های قالب‌گیری»، «ذرت دامی»، «ماشین‌های لفاف‌کردن » در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از نظر ارزش(دلار)، قرار داشتند.

خبرگزاری ایسنا: در هفته‌ای که گذشت کالاهای «ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، «ماشین‌های قالب‌گیری»، «ذرت دامی»، «ماشین‌های لفاف‌کردن » در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از نظر ارزش(دلار)، قرار داشتند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه جامعه گمرک ایران، در روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه، معادل ۹ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۳ دلار کالای «ماشین‌آلات ودستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، به ایران وارد شده است و در این روز، این کالا از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار داشته است.

همچنین در روز پنجشنبه، ۱۵ بهمن ماه «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، با ارزش معادل ۱۳ میلیون و ۴۳ هزار و ۸۸۳ دلار از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است.

در روز شنبه ۱۷ بهمن ماه نیز از «ماشین‌های قالب‌گیری»، معادل ۴ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۷۸ دلار به ایران وارد شده است و این کالا در صدر لیست واردات کالا به ایران از حیث ارزش(دلار)، قرار گرفته است.

همچنین در روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه، از کالای« ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک سنگ، سنگ معدن و...»، معادل ۱۵ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۵۲ دلار کالا به ایران وارد شده است و این کالا در این روز درر صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار دارد.

در روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه نیز، «ذرت دامی»، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است؛ از این کالا معادل ۶ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۶۳۲ دلار کالا به ایران وارد شده است.

همچنین در روز سه‌شنبه ۲۰ بهمن ماه نیز از کالای «ماشین‌های لفاف‌کردن »، معادل ۱۰ میلیون و ۲۳ هزار و ۲۰۳ دلار کالا به ایران وارد شده است و این کالا در روز سه شنبه در صدر کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج