۲۹۷۰۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرزاده: برای سیدجلال پیشنهادی نرسیده

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: به محض اینکه درخواست مکتوبی برای حسینی و امیری به دست ما برسد درباره این دو بازیکن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: منصور قنبرزاده در خصوص صحبت‌های شاهرخ سبک‌دست عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی براینکه سازمان لیگ برگزاری چند بازی را به خود باشگاه‌ها بسپارد گفت: پیشنهاد خوبی از سوی وی انجام شده است و این مسئله می‌تواند برای باشگاه‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس و حتی باشگاه نفت که مقابل حریفان پرطرفدار قرار می‌گیرد ثمره خوبی داشته باشد. به هر حال کانون ایران نوین که پولی به ما نداده و هر کجا جلوی زیان را بگیریم منفعت است. من با این طرح موافقم چراکه حداقل باشگاه‌ها می‌توانند در این ۱۰ بازی باقی مانده کاری انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه این کانون تبلیغاتی تا چه اندازه توانسته به تعهداتش در قبال فوتبال عمل کند، اظهار داشت: این مسائل را باید از مسئولان سازمان لیگ بپرسید و آنها بهتر می‌توانند در این خصوص پاسخگو باشند. تا آنجایی که من اطلاع دارم گویا این موضوع حقوقی و قضایی شده و در حال پیگیری است. موضوعی که وجود دارد این است که قرارداد این کانون تبلیغاتی ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان شده و بهتر است شما خبرنگاران این مسئله را از مدیران سازمان لیگ پیگیری کنید.

وی در پاسخ به این سوال که اگر کانون تبلیغاتی ایران نوین نتوانسته به تعهداتش در قبال باشگاه‌های فوتبال عمل کند پس چرا قراردادش فسخ نمی‌شود، افزود: درباره این موضوع هم بهتر است من صحبت نکنم. شما ببینید که حداکثر ۱۰ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و اگر بخواهند کارهای ابتدایی هم انجام دهند سه چهار بازی دیگر هم از دست خواهد رفت. موضوع این است که این مورد پیچیده شده و واقعا نمی‌دانم باید درباره آن چه بگویم.

قنبرزاده درباره آخرین وضعیت سیدجلال حسینی و وحید امیری دو بازیکن تیم نفت که زمزمه‌هایی مبنی بر ترانسفر شدن آنها به گوش می‌رسد، تصریح کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ ایمیلی به دست ما نرسیده است و صحبت‌ها تا به حال شفاهی بوده اما قرار شده که به صورت مکتوب درخواستی به دست ما برسد که بعد از رسیدن این درخواست مکتوب سریعا هیات مدیره در خصوص این دو بازیکن تصمیم‌گیری خواهد کرد. وقتی نمی‌توانیم بازیکنی را تامین کنیم باید با شرایط کنار بیاییم چراکه نمی‌توانیم هیچ بازیکنی را به زور نگه داریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه دیگر نمی‌خواهم درباره مشکلات مالی و مسائل مربوط به گذشته حرف بزنم افزود: دراینباره حرف هایم را زده‌ام و اگر بخواهم باز هم همان حرف‌ها را تکرار کنم این تکرار مکررات می‌شود.

وی درباره صحبت‌های بازیکنان باشگاه نفت تهران بعد از باخت به الجیش قطر که کاملا صحبت‌های قنبرزاده مبنی بر بی‌پولی این باشگاه را زیر سوال بردند افزود: بازیکنان نمی‌دانستند که من مصاحبه کردم و آن حرف‌ها را زدم. خود بازیکنان دیدند که ما با بدبختی توانستیم پول‌ها را جبران کنیم اما قصد داشتند حفظ آبرو کنند. این درد روی دل من مانده بود که آن روز آن حرف‌ها را زدم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که اما خبرنگاران به بازیکنان ما گفتند که شما این صحبت‌ها را کردید و آنها باز هم این مسئله را تکذیب کردند اظهار داشت: مطمئن باشید بازیکنان نفت باورشان نشده بود که من آن حرف‌ها را زدم چراکه قصد داشتند همه چیز سکرت بماند اما به هر حال در این میان شیطنت‌هایی هم صورت گرفت. برخی از بازیکنان حتی می‌دانستند که ما چقدر کم آورده بودیم و رقم آن را به ریال هم می‌دانستند اما با این همه اعتقاد دارم انسان هر گاه واقعیت را بگوید بهتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج