۲۹۷۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظر جلالی درباره رایگان شدن بازی ها

سرمربی سایپا گفت: در دیدار امروز مقابل سپاهان تیم شجاعی را داشتیم.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی پس از برتری تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بردن سپاهان در اصفهان حکایت از آن دارد که سایپا خودش را مدعیان مطرح کرده و قدم‌های خوبی برداشته است و پس از یکی دو سال کار الان دیگر جزو تیم‌های بزرگ به حساب می‌آید و این نتیجه‌ای که به دست آمد نشان‌دهنده شخصیت تیمی ما است.

وی ادامه داد: همچنین با پیروزی مقابل سپاهان بدشانسی‌های دو بازی گذشته به خصوص بازی قبلی تمام شد هرچند که من به بازیکنانم گفتم که بدشانسی یا خوش‌شانسی همیشه هست و هر لحظه امکان دارد یکی از آنها به سراغ تیم بیاید.

جلالی گفت: امروز تیم شجاعی داشتیم و از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم ۱۰ بازی آینده را بازیکنانم مانند ۱۰ فینال ببینند چون آنها شایسته مقام‌های بهتر هستند.

جلالی ادامه داد: سپاهان خیلی خوب بود و ما انتظارش را داشتیم اما گفته بودم هرچه از زمان بازی بگذرد سایپا می‌تواند فشارش رابیشتر کند و حتی می‌دانستیم هرچه به سمت پایان بازی برویم شانس‌مان برای برد نیز بیشتر می‌‌شود. البته سپاهان ظرفیت‌های زیادی دارد و حتی نیمکت‌نشینان این تیم نیز بازیکنان بزرگی هستند.

وی در مورد دروازه‌بان سپاهان و گل‌هایی که خورد گفت: انتظار نداشته باشید در مورد حریف حرف بزنم. سپاهان خوب بازی کرد اما تحلیلمان این بود که با گذر زمان بازی به نفع ما می‌شود.

جلالی در مورد دروازه‌بان تیم خودش گفت: حامد بازی فوق‌العاده‌ای را انجام داد و با گرفتن پنالتی ما را به بازی برگرداند و او یکی از فاکتورهای اصلی پیروزی ما در بازی امروز بود.

سرمربی سایپا در مورد رایگان شدن مسابقات فوتبال گفت: این موضوع اگر باب شود برای آینده فوتبال خوب نیست. ما در مقاطعی کارهایی می‌کنیم که خودمان متوجه عواقب و اثرات آن نیستیم. اگر تماشاگر نمی‌آید ربطی به قیمت بلیت ندارد. اینها ریشه در فوتبال دارد و البته شکست‌هایی که به دست می‌آید. در ادامه حذف تیم امید نفت هم از آسیا حذف شد و نیامدن تماشاگران به نوعی یک شکست دیگر است.

وی افزود: باید کالبدشکافی کنیم و نیاز داریم تا ۳۰ سال گذشته را یک آسیب‌شناسی کنیم. ما در حوزه مدیریت مشکلاتی داریم هرچندکه تا نزدیک ۱۰ سال مدیریت فنی و خوب بود اما هرچه از زمان انقلاب اسلامی سپری شد مدیریت‌ها سیاسی شد.

جلالی در مورد فرهنگ تماشاگران گفت: جواب را خودتان می‌دانید. در ورزشگاه‌های ما اخلاق سقوط کرده و به سمت انحطاط فرهنگی رفته است. بخشی از اینکه هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند چون می‌خواهند در محیط سالم بازی را ببینند.

وی تاکید کرد: با همه این صحبت‌ها وقتی که مشکلاتی ایجاد می‌شود بلافاصله پای مربیان را وسط می‌کشند که البته این موضوع ارتباطی به مربی داخلی و خارجی ندارد و این مربیان هستند که عامل شکست معرفی می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج