۲۹۷۱۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گران‌ترین و ارزان‌ترین محصولات در بازار

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بیشتر اقلام تغییر چندانی در مقایسه با هفته‌های اخیر نداشته و با ثبات نسبی همراه شده است. در این بازار محصولاتی همچون آووکادو، به و سیب فرانسوی از نظر قیمت در صدر ویترین میوه‌فروشی‌ها قرار دارند و کاهو، سیب‌زمینی، پیاز و کدو به عنوان ارزان‌ترین اقلام در بازار میوه و تره‌بار محسوب می‌شوند.

خبرگزای ایسنا: قیمت انواع میوه و تره‌بار در بیشتر اقلام تغییر چندانی در مقایسه با هفته‌های اخیر نداشته و با ثبات نسبی همراه شده است. در این بازار محصولاتی همچون آووکادو، به و سیب فرانسوی از نظر قیمت در صدر ویترین میوه‌فروشی‌ها قرار دارند و کاهو، سیب‌زمینی، پیاز و کدو به عنوان ارزان‌ترین اقلام در بازار میوه و تره‌بار محسوب می‌شوند.

بر اساس گزارش میدانی در میان انواع میوه و تره‌بار، قیمت انار که در روز‌های اخیر روند افزایشی پیدا کرده بود بار دیگر به وضعیت سابق بازگشت و در حال حاضر به طور متوسط هر کیلوگرم آن ۵۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین در میان سایر اقلام میوه، تغییر چندانی در مغازه‌های سطح شهر دیده نمی‌شود؛ به عنوان نمونه هر کیلوگرم سیب درجه یک ۵۰۰۰ تومان و سیب درجه دو ۳۰۰۰ تومان است. پرتقال درجه یک نیز کیلویی ۵۵۰۰ تومان و پرتقال درجه دو کیلویی ۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.

هر کیلوگرم خیار بوته‌ای ۲۸۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای ۴۰۰۰ تومان، موز ۳۶۰۰ تومان و خرمالو بار دیگر به قیمت سابق خود برگشت و کیلویی ۵۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

در بازار میوه و تره‌بار، سیب فرانسوی با قیمت کیلویی ۶۰۰۰ تومان، بِه با قیمت ۸۰۰۰ تومان و هر دانه آواکادو با قیمت ۱۰ هزار تومان به عنوان گران‌ترین محصولات در مغازه‌های سطح شهر فروخته می‌شوند.

در میان انواع اقلام تره‌بار قیمت سیب زمینی و پیاز که در هفته‌های گذشته روند افزایشی پیدا کرده بود و به بیش از ۱۷۰۰ تومان هم رسیده بود در حاضر به ترتیب کیلویی ۱۶۰۰ و ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود تا مقداری از روند صعودی‌شان کاسته شود. همچنین هندوانه که این روزها در میوه فروشی‌ها کمتر قابل مشاهده است، کیلویی ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان قیمت دارد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما از بازار، سایر اقلام تره‌بار با تغییر چندانی در قیمت‌ها مواجه نشده‌اند.

به عنوان نمونه هر کیلوگرم کلم ۱۹۰۰ تومان، کاهو ۱۳۰۰، هویج ۲۰۰۰ تومان، بادمجان ۲۰۰۰ تومان، کدو ۱۸۰۰ تومان عرضه در مغازه‌های سطح شهر به طور متوسط فروخته می‌شود.

همچنین هر کیلوگرم لیمو ترش ۷۵۰۰ تومان، گریپ فروت ۲۸۰۰ تومان، گوجه فرنگی درجه‌ یک ۵۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی درجه دو ۲۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج