۲۹۷۱۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حداد عادل: تخریب اصولگرایان شروع شده

غلامعلي حدادعادل، سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اصولگرايان اظهار داشت: ما كاري مهم و دشوار پيش روي خودمان داريم و بايد از خدا بخواهيم به ما عنايت كند تا از اين گردنه حساس عبور كنيم.

خبرگزاری تسنیم: غلامعلي حدادعادل، سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اصولگرايان اظهار داشت: ما كاري مهم و دشوار پيش روي خودمان داريم و بايد از خدا بخواهيم به ما عنايت كند تا از اين گردنه حساس عبور كنيم.

حدادعادل با بيان «احساس ما در راهپيمايي ۲۲ بهمن اين بود كه مردم اميدوار هستند» خاطرنشان كرد: اين وحدت شرط لازم بود و راه سختي در پيش داريم، در اين دو هفته همه ما بايد برنامه‌هاي مربوط به انتخابات را به همه برنامه‌هاي ديگر ترجيح بدهيم.

سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان تأكيد كرد: ما در اين شهر پهناور كه در حكم يك مملكت است احتياج به حضور در جاي جاي شهر داريم تا مردم حس و حال انتخاباتي پيدا كنند و بايد مراقب باشيم دشمن ما كه در كمين نشسته از كوچك‌ترين اشتباه ما استفاده نكند.

حداد عادل با ابراز اينكه كاملاً محسوس است كه يك ماشين تخريب براي مقابله با اصولگرايان به راه افتاده است، تصريح كرد: بايد با حضوري كه در عرصه انتخابات داريم و اتخاذ مواضع هماهنگ بهانه‌اي به طرف مقابل داده نشود.

وي در پايان تصريح كرد: قوت مواضع ما و هوشياري مواضع ما و اينكه چه حرفي را بايد در دو هفته باقي‌مانده تا انتخابات بزنيم و چه حرفي را نبايد بزنيم در حفظ وحدت بسيار اهميت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج