جاباما
۲۹۷۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش وزارت ورزش به صحبت‌های کی‌روش

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به صحبت های دیروز سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر آنچه در توان‌ وزارت ورزش بوده برای کی‌روش انجام دادیم و بعد از این هم با حمایت از او شرایط صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فراهم می‌کنیم.

آنا: دیروز در پایان بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان که با برتری سرخ‌های پایتخت به پایان رسید کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران اعلام کرد امروز برگه استعفای خود از تیم ملی فوتبال را به تاریخ یازدهم اردیبهشت در اختیار علی کفاشیان قرار می‌دهد.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه به چه دلیل این کار را انجام می‌دهد هم عنوان کرد که این تصمیم برای کمک به کفاشیان است چرا که اگر او، وی را اخراج کند مردم و بازیکنان علیه‌اش خواهند بود و اگر مرا نگه دارد اسدی، رییسش و گروهی که با اسدی هستند به مخالفت با ایشان خواهند پرداخت که این موضوع مشکل بزرگی برای رییس فدراسیون خواهد بود.

در همین رابطه با مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، گفتگویی انجام دادیم. وی در‌این‌باره به خبرنگار آنا، اظهارداشت: «اگر سرمربی محترم تیم ملی فوتبال چنین حرفی را زده‌ است،این موضوع کجایش به وزارت ورزش ارتباط دارد. کی‌روش نظر خودش را بیان کرده است. ما هیچ مشکلی با او نداریم. این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است. چنین مباحثی نباید در رسانه‌ها عنوان شود و باعث ناراحتی و نگرانی مردم فوتبال‌دوست کشور شود.»

وی ادامه داد: «کی‌روش شناخت بسیار خوبی در سال‌های اخیر از فوتبال ما به دست آورده‌ است، بنابراین بهترین گزینه برای هدایت فوتبال ماست. معتقدم نباید بگذاریم کی‌روش از تیم ملی جدا شود. باید بنشینیم و مشکلات او را حل کنیم. باید به او کمک کنیم. ما هر آنچه در اختیار وزارت ورزش بوده را انجام دادیم و به کی‌روش در حد توان‌مان کمک کردیم. بعد از این هم کمک می‌کنیم چرا که کی‌روش توانایی آن را دارد تا تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ببرد. امیدوارم فدراسیون فوتبال به درستی مشکلات کی‌روش را مدیریت کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج