۲۹۷۲۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: اول برد برابر استقلال بعد چین!

مدافع ملی پوش نفت امیدوار است در دیدار با استقلال به همراه تیمش موفق به شکست آبی پوشان شود.

ورزش سه: سیدجلال حسینی که این روزها دو پیشنهاد از لیگ تایلند و چین دارد در شرایط فعلی به موفقیت به همراه زردپوشان تهرانی می اندیشد. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین تصمیمش برای لژیونر شدن می گوید: فعلا که به بازی با استقلال فکر می کنم و تمام توان و انگیزه و تمرکزمان را روی این بازی قرار داده ایم. نفت بازیکنان جوانانی دارد و حیف است شرایط برای آنها به گونه ای شود که نتوانند تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید دو پیشنهاد دارم اما همانطور که گفتم دوست داشتم به نفت کمک کنم تا برابر الجیش به نتیجه دلخواه دست یابد که در نهایت موفق به این کار نشدیم. باز هم تلاش بازیکنان جوان ما قابل تقدیر است و به هیچ وجه قابل مقایسه با حریف نبودیم و آنها با امکانات فوق العاده ای خود را مهیا کرده بودند اما در تیم ما شرایط کاملا فرق می کرد. با این حال تمام توان مان را در زمین به کار بردیم و در نهایت نتیجه آن چیزی که به دنبالش بودیم رقم نخورد.

مدافع ملی پوش نفت تهران با تشکر از سیروس علیپور گفت: باید یک چیزی درباره شب بازی با الجیش بگویم و از حضور آقای علیپور نیز تشکر ویژه ای داشته باشم. ایشان با حضور در اردوی تیم به بازیکنان روحیه دادند و ما در نهایت اما شرمنده او شدیم. آقای قنبرزاده هم تلاش زیادی می کند و باید از ایشان هم تشکر کنم اما شرایط نفت در حال حاضر به گونه ای است که نیاز به حمایت بیشتری دارد.

سیدجلال حسینی در ادامه درباره بازی این هفته تیمش برابر استقلال تهران و شایعه عدم حضورش در این بازی گفت: بعد از این بازی درباره آینده ام تصمیم خواهم گرفت و مشکلی برای بازی با استقلال ندارم و کاملا آماده این بازی هستم. استقلال در صدر حضور دارد و در چند بازی اخیر به نتیجه دلخواه دست نیافته و انگیزه زیادی برابر ما خواهد داشت. این مساله کار ما را سخت تر خواهد کرد و ما باید با استفاده از تجربه و جوانی بازیکنان به نتیجه مدنظرمان در این بازی دست پیدا کنیم و باخت دور رفت را نیز جبران کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج