۲۹۷۳۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی:استقلال هر دو جام را می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از هر چیز متأسف هستم که تیم فوتبال نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و آنها می‌توانستند از این مرحله عبور کنند.

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی در نشست خبری دیدار استقلال و نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز متأسف هستم که تیم فوتبال نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و آنها می‌توانستند از این مرحله عبور کنند. واقعا از این اتفاق ناراحت شدم.

وی افزود: نفت کادر فنی خوبی دارد و علیرضا منصوریان سال‌ها زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. نفت تیم خوبی است و با برنامه بازی می‌کند. ما دو بازی با این تیم انجام دادیم و از آنها شناخت داریم. به نظرم تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد آنها و تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد باید ۳ امتیاز را بگیرد. امیدوارم مردم به ورزشگاه بیایند و راضی از استادیوم خارج شوند.

مظلومی درخصوص اینکه باشگاه استقلال درخواست کرده بازی رایگان باشد، گفت: در این بازی نفت میزبان است و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اما همین امروز با افشارزاده جلسه داشتم که او تقاضا کرد طبقه دوم برای بازی روز جمعه آینده رایگان باشد. امیدوارم ما هم بتوانیم در آن روز ۳ امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که حضور تماشاگران چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: مطمئنا این حرکت که بازی‌ها رایگان شود کار خوبی است و مردم را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما استعفا داده‌اید یا خیر، گفت: نمی‌دانم این حرف شما از کجا آمده و حتی شایعه‌ این موضوع را هم نه در جایی دیده‌ام و نه شنیده‌ام. جالب است که این روزها در مورد کادر فنی من هم از این مسائل مطرح می‌شود ولی حتی شایعه استعفای من هم وجود ندارد. مطمئن باشید ما هدف‌مان کسب قهرمانی است و در این راه با هم تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور پررنگ تماشاگران پرسپولیس و کشاندن مردم به ورزشگاه ها گفت:‌این هم یک نوع راه است. درست نیست که تیم‌ها با هم قیاس شوند. ما در هفته گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و آنها خیلی ناراحت هستند که چرا تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند. ما هم قسم شده‌ایم که بازی فردا را ببریم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

خبرنگاری گفت پرسپولیس مهاجمی مثل طارمی دارد که پیشکسوتان از او حمایت می‌کنند و استقلال هم مهاجمی دارد به نام سجاد شهباززاده و چرا پیشکسوتان استقلال از این بازیکن حمایت نمی‌کنند؟ که مظلومی پاسخ داد: شهباززاده از مهاجمان بسیار خوب فوتبال ایران است ولی من از بازیکنانم می‌خواهم در هر شرایطی در خدمت تیم باشند. من به مهدی طارمی کاری ندارم و او مهاجم خوبی است اما مطمئنا شهباززاده به روزهای اوجش برمی‌گردد و فکر می‌کنم انتخاب نشدن او برای تیم ملی در روحیه او تأثیر گذاشت. من هم کمک می‌کنم که او جایگاهش را به دست بیاورد.

وی در خصوص اینکه استقلال در بازی با استقلال اهواز سانتر نداشت، گفت: ما سانترهای زیادی کردیم.

مظلومی در خصوص آرش برهانی نیز، گفت: او یک مریضی داشت که حالا خوب شده است و می‌بینید وقتی او در لیست ۱۸ نفره هم نیست از تیم حمایت می‌کند و انتظاری جز این از او نداریم. او پیشکسوت استقلال است ولی این را در نظر بگیرید سطح فنی بازیکنان ما در خط حمله خیلی نزدیک به هم است و اصلا شاید فردا برهانی فیکس بازی کند.

وی در خصوص مصدوم و یا محرومان استقلال گفت: رمضانی بعد از مدتی به جمع ما اضافه شده و چند هفته در خدمت ما نیست و البته خسرو حیدری را در اختیار نداریم. قرار است او به زودی به جمع ما اضافه شود.

خبرنگاری در خصوص استعفای کی‌روش از مظلومی پرسید که او گفت: امیدوارم کی‌روش در فوتبال ما بماند چون او می‌تواند موفق باشد. البته تیم ملی مطمئنا از این گروه صعود می‌کند ولی من امیدوار هستم کی‌روش در ایران بماند.

سرمربی تیم استقلال باز هم به رایگان بودن بلیت بازی‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی یک تماشاگر برای آمدن به ورزشگاه دچار مشکل مالی است این کار می‌تواند مثمر ثمر باشد. من شنیده‌ام در شهرستان‌ها هم باشگاه‌ها این کار را کرده‌اند و استقبال بسیار خوبی شده است. این کار یک نوع احترام به هواداران است و درست است که ما با اروپایی‌ها قابل قیاس نیستیم ولی این حرکت از لحاظ مالی به باشگاه‌ها فشار نمی‌آورد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس این روزها به جمع مدعیان اضافه شده است و مظلومی هم به دنبال قهرمانی با استقلال است و آیا اگر این دو تیم در کورس قهرمانی باشند به نفع فوتبال ملی ما است یا خیر، گفت: ما هدف‌مان از ابتدای فصل قهرمانی بوده و باز هم تأکید می‌کنم استقلال هر دو جام را می‌خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج