۲۹۷۶۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمبودهای تیم جذاب برانکو

پرسپولیس در این فصل، تیمی تاکتیکی است که فوتبال جذابی را به نمایش می‌گذارد اما همچنان چیزی در این تیم کم است.

خبرگزاری میزان: پرسپولیس در این فصل بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد که علاوه بر تماشاگران، نظر مثبت کارشناسان فوتبال را هم جلب کرده است.

شاگردان برانکو بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و در ۱۵ بازی متوالی لیگ برتر دروازه حریفان را باز کرده‌اند اما با این حال به نظر می‌رسد تیم برانکو هنوز یک چیز کم دارد.

پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کند اما مهدی طارمی، علی علیپور و امید عالیشاه از این فرصت‌ها به ندرت بهره می‌برند.

به نظر می‌رسد بازیکنی مانند ایمون زاید که در لیگ برتر یازدهم، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود، می‌توانست به کار برانکو بیاید. این مهاجم لیبیایی در ۹ بازی لیگ ۷ گل برای سرخپوشان به ثمر رساند و با هت‌تریک در دربی ۷۴ نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرد.

زاید توانایی زیادی در استفاده از توپ‌های مرده داشت و می‌توانست در مواقع لازم، گره بازی را باز کند. از سوی دیگر بازیکنی مانند محسن خلیلی، نقش مؤثری در آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر داشت. این بازیکن چه در موقعیت‌های سخت و چه در فرصت‌های آسان گلزنی، توپ را وارد دروازه می‌کرد که در نهایت هم توانست با ۱۸ گل زده به مقام آقای گلی لیگ برتر هفتم دست پیدا کند. به نوعی خط حمله حال حاضر پرسپولیس یک «غول» گلزنی می‌خواهد تا از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند.

همچنین پرسپولیس در این فصل از عدم وجود یک پنالتی‌زن مطمئن رنج می‌برد. شاگردان برانکو پنج پنالتی را توسط چهار بازیکن مختلف از دست داده‌اند که در صورت گل شدن می‌توانست آنها را حتی صدرنشین جدول کند. بازیکنی مانند علی انصاریان در این شرایط توانایی حل مشکل تیم برانکو را داشت. مدافع پیشین پرسپولیس در لیگ برتر پنجم پشت ۸ ضربه پنالتی ایستاد و تمامی آنها را تبدیل به گل کرد.

البته تفکرات تاکتیکی برانکو و فوتبال شناوری که شاگردانش به نمایش می‌گذارند با تمامی این مشکلات توانسته هم تماشاگران را راضی کند و هم پرسپولیس را در جدول بالا بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج