۲۹۷۷۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسپیلبرگ: طرفدار تنوع نژادی ام

وجود پاره‌ای مشکلات از زمان تأسیس جوایز اسکار و عدم وجود هیچ بازیگر سیاهپوستی در جمع نامزدهای ۴ بخش بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن و مرد اسکار برای دو سال پیاپی، باعث شد تا از مدت‌ها پیش موجی از انتقادها در میان بازیگران هالیوود علیه سیاست‌های نژادپرستانه آکادمی اسکار شکل بگیرد.

فارس: وجود پاره‌ای مشکلات از زمان تأسیس جوایز اسکار و عدم وجود هیچ بازیگر سیاهپوستی در جمع نامزدهای ۴ بخش بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن و مرد اسکار برای دو سال پیاپی، باعث شد تا از مدت‌ها پیش موجی از انتقادها در میان بازیگران هالیوود علیه سیاست‌های نژادپرستانه آکادمی اسکار شکل بگیرد.

در این میان تعداد زیادی از بازیگران مراسم امسال را بایکوت کرده و برخی نیز از این کمپین اعتراضی، اعلام حمایت کرده‌اند.

در کنار حامیان معترضان به نژادپرستی در رقابت‌های اسکار، «استیون اسپیلبرگ»، فیلمساز آمریکایی، نیز در مصاحبه اخیر خود، عنوان کرد: زمانی‌که اسامی نامزدها اعلام شد، جای خالی اسم «ادریس آلبا» و بازیگر فیلم «مستقیم از کامپتون» مرا متعجب کرد.

«اسپیلبرگ» گفت: به عقیده من یکی از قوی‌ترین اجراها در نقش مکمل متعلق به «ادریس آلبا» بود. همچنین زمانی‌که من و همسرم فیلم سینمایی «مستقیم از کامپتون» را دیدیم، حقیقتا شوکه شده بود. فوق‌العاده بود. عدم حضور این دو در جمع نامزدهای اسکار یک خبر شوکه کننده واقعی بود.

اگرچه طرفدار اصل تنوع نژادی در میان اسامی نامزدها و برندگان نهایی جوایز اسکار و همچنین اعضای آکادمی هستم ولی معتقدم که نباید حقوق اعضای قدیمی آکادمی بالاخص کسانی که اکنون بازنشسته شده‌اند، نادیده گرفته شود.

این کارگردان آمریکایی که تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار شده است، متذکر شد: من خودم به شخصه دو فرزند خوانده سیاهپوست دارم. من تمام طول زندگی‌ام یک کور رنگ بوده‌ام (به رنگ و نژاد اهمیتی نداده‌ام)، زمانی‌که شما به فیلم‌های من نگاه می‌کنید، در واقع به کل کسانی که در پشت و جلوی دوربین روی فیلم من کار می‌کنند، نگاه می‌کنید، در واقع تنوع نژاد‌های مختلف را در عوامل فیلم‌هایم خواهید دید. این همیشه وجود داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج